۷ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۳

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

تحریف بزرگ‌ترین خطری است که انقلاب را تهدید می‌کند

تحریف بزرگ‌ترین خطری است که انقلاب را تهدید می‌کند

قزوین - فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: امروز بزرگ‌ترین خطر انقلاب، خطر انحراف آن و وارونه جلوه دادن انقلاب توسط انقلابی نماها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستم علی رفیعی آتانی پیش از ظهر سه‌شنبه در قرارگاه رسانه‌ای استان قزوین و در جمع مدیران رسانه‌های این استان اظهار کرد: نباید رفتارهای سلیقه‌ای و شخصی افراد را پای مجموعه دانست و برای تسویه‌حساب جریان‌های سیاسی حرف نمی‌زنیم.

وی تأکید کرد: به‌عنوان پاسدار انقلاب اسلامی وارد رفتارهای سیاسی نمی‌شویم و فقط خود را پاسدار انقلاب اسلامی می‌دانیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه قاسم سلیمانی یک نقشه و تابلو است که هرکسی عشق و جایگاه خود را در این نقشه پیدا می‌کند، تصریح کرد: قاسم سلیمانی زیبایی‌های ملت ایران است و هرکسی زیبایی‌های خود را در او می‌دید.

وی تأکید کرد: قاسم سلیمانی فرد نیست بلکه یک عمل انقلابی است و محدود کردن او باعث خواهد شد در دفاع از او جا بمانیم.

رفیعی آتانی تأکید کرد: باید به سراغ الگوهای بزرگی که در همین قزوین داریم برویم و معرفی این افراد بر عهده رسانه است و این انتظار می‌رفت که این رسانه‌ها نقش بهتری در معرفی بزرگان قزوین ایفا کنند.

وی اضافه کرد: رسانه زبان صادق مردم است و وقتی از صدق صحبت می‌کنیم یعنی همه زوایای یک شخصی همچون قاسم سلیمانی را به جامعه معرفی کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تأکید کرد: امروز بزرگ‌ترین خطر انقلاب، خطر انحراف آن و وارونه جلوه دادن انقلاب توسط انقلابی نماها است.

وی با تأکید بر اینکه امروز روز زیاد فکر کردن و کار کردن است و نیاز است همه برای این مردم تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: امروز روز تاختن به همدیگر نیست و باید سلایق و علایق را کنار بگذاریم.

رفیعی در پایان یادآور شد: امروز در جنگ حق و باطل هستیم و هیچ‌وقت جبهه دشمن این مقدار متحد نبوده است و این نشان می‌دهد باید متحدتر و هوشیارتر از پیش در صحنه حضور داشته باشیم.

کد خبر 5386256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha