۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۲۴

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گتوند:

پروتکل‌های بهداشتی در گتوند به کمتر از ۵۰ درصد رسید

پروتکل‌های بهداشتی در گتوند به کمتر از ۵۰ درصد رسید

گتوند- رئیس مرکز بهداشت شهرستان گتوند گفت: در دو هفته اخیر مورد ابتلاء به کرونا در گتوند در خوزستان شناسایی نشده اما رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر صیدی پور بعد از ظهر امروز در صد و هفدهمین جلسه ستاد کرونای شهرستان گتوند با اشاره به اینکه در دو هفته اخیر مورد ابتلاء به کرونا در گتوند شناسایی نشده و روند بیماری در این مدت کاهشی بوده است، اظهار کرد: در یک ماه اخیر وضعیت کرونا در گتوند پایدار است.

وی افزود: اما با این وجود رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان نسبت به قبل کمتر شده به طوری که در هفته گذشته درصد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به کمتر از ۵۰ درصد رسیده و استفاده از ماسک نیز به ۵۰ درصد رسیده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گتوند تصریح کرد: تاکنون ۸۵ درصد افراد بالای ۱۲ سال یک نوبت واکسن و ۷۱ درصد دو نوبت واکسن و حدود ۱۱ درصد سه نوبت واکسن دریافت کرده‌اند.

صیدی پور افزود: با توجه به شیوع سویه جدید اومیکرون لازم است که هفت هزار نفر از شهروندان گتوند که نوبت دوم واکسن خود را دریافت نکرده‌اند هرچه سریع‌تر برای دریافت واکسن خود اقدام کنند؛ همچنین افرادی که سه ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نوبت سوم را تزریق کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین استقبال از واکسیناسیون در شهرهای گتوند، ترکالکی، سماله و کمترین استقبال در صالح شهر و جنت مکان است، گفت: بیشترین استقبال از واکسیناسیون در روستاهای آبید، دشت بزرگ، کوشکک دهلران، محمدی، بدیل، ماندنی و چم عربان بوده و کمترین استقبال از واکسیناسیون در روستاهای سیدان، چغامله و پل پرزین بوده است.

کد خبر 5389455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha