۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۶

رئیس کل دادگستری استان فارس:

دانش آموزان عشایری می توانند محور تحولات در جامعه باشند

دانش آموزان عشایری می توانند محور تحولات در جامعه باشند

شیراز - رئیس کل دادگستری فارس گفت: اگر به دنبال تحول و تغییر در جامعه هستیم باید از ظرفیت بی نظیر دانش آموزان عشایر به صورت درست بهره بگیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین کاظم موسوی در آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فارس در شیراز گفت: ظرفیت‌های خوبی در دانش آموزان عشایری وجود دارد و دانش آموزان عشایر می‌توانند محور تحولات و حرکت رو به جلو در جامعه باشند.

وی تصریح کرد: با توجهاتی که ریاست وقت قوه قضائیه در سفر به فارس داشتند اقدامات و کمک‌های خوبی در جهت خدمات رسانی به دانش آموزان عشایر استان انجام شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس افزود: بخاطر حساسیتی که به مساله داشتیم اجناس خریداری شده برای دانش آموزان عشایر را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دادیم تا کیفیت اجناس بالا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود نسبت به تخصیص وسایل نقلیه مناسب به اداره آموزش و پرورش عشایری فارس اقداماتی را صورت دهند تا فرایند خدمات رسانی این عزیزان تسهیل شود.

وی افزود: اگر به دنبال تحول و تغییر در جامعه هستیم باید از ظرفیت بی نظیر دانش آموزان عشایر به صورت درست بهره بگیریم.

رئیس کل دادگستری فارس در بخشی دیگر از صحبت‌های خود افزود: فضای مجازی در کنار فوایدی که داشت آسیب‌های را نیز به دانش آموزان وارد ساخته است که باید با کمک تعامل مسئولان فضا را برای آموزش‌های حضوری فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: از اولویت‌های ما این است که دانش فضای مجازی را در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به دانش آموزان منتقل کنیم و این امر با تعامل و همکاری دو سویه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با مجموعه‌های آموزش و پرورش در حال انجام است.

گفتنی است در پایان مراسم ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و پرورشی شامل تبلت، گوشی، پوشاک و لوازم التحریر و … به مدارس عشایری فارس ارسال شد.

همچنین در این همایش از سوی یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش از تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس، بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اکرمی مدیر کل بازرسی و زارعی معاون قضائی دادگستری فارس به لحاظ پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست وقت قوه قضائیه و همچنین تحویل اقلام مورد نیاز دانش آموزان عشایر استان تقدیر شد.

کد خبر 5390345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha