۱۳ دی ۱۴۰۰، ۹:۵۷

دبیر شورای وحدت جبهه نیروهای انقلاب مازندران:

مالک اشترها حامی فرهنگ مقاومت هستند/سردار سلیمانی فرمانده مقاومت

 مالک اشترها حامی فرهنگ مقاومت هستند/سردار سلیمانی فرمانده مقاومت

بابل- دبیر شورای وحدت جبهه نیروهای انقلاب مازندران با بیان اینکه مالک اشترها حامی فرهنگ مقاومت هستند، گفت: سردار سلیمانی به عنوان فرمانده جریان مقاومت در جهان مبدل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر صبح دوشنبه در ویژه برنامه اولین سالگرد ارتحال آیت الله علامه مصباح در سالن تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون دو نظریه مقاومت، صلح و مذاکره مقابل هم قرار دارند، افزود: مالک اشترها حامی فرهنگ مقاومت و ابوموسی اشعری‌ها حامی جریان مذاکره بودند و در این برهه از زمان هم این دو نظریه وجود دارد.

وی اظهار داشت: دشمن با شگردهای مختلف به دنبال تحمیل کردن خواسته‌های خود برای امتیاز گرفتن در جریان مذاکره هستند اما مقام معظم رهبری بارها در خصوص تبعات مذاکره تذکر دادند و بی اعتمادی به جریان‌های غربی و طرف‌های مذاکره را هشدار دادند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ تحلیلی اسلام و در جریان خونین کربلا دو فرهنگ مقاومت و مذاکره وجود داشت و در مذاکرات دشمن نباید عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کند.

امام جمعه سابق تنکابن یادآور شد: مسئله فلسطین و بحران مردم مظلوم و ستمدیده یکی از عبرت‌های جریان مذاکره و سازش در دنیای اسلام است و اسرائیل با همین ترفند صلح و آشتی به چند کشور امت‌های اسلامی حمله کرد و امروز هم به ملت مظلوم فلسطین ظلم می‌کند و این کشور را به اشغال خود درآورد.

حجت الاسلام پوراکبر یادآور شد: در دفاع مقدس هم جریان سازش با عنوان مجمع عقلا به دنبال مذاکره با رژیم بعثی عراق و دنبال جام زهر دادن به حضرت امام (ره) بودند و امام را مجبور به پذیرفتن قطعنامه کردند و در همان موقع رژیم بعثی عراق به تجاوز بیشتر نقاط کشور پرداخت.

وی از سردار سپهبد شهید سلیمانی به عنوان الگوی فرهنگ مقاومت در عصر کنونی یاد کرد و گفت: امروز به عنوان فرمانده جریان جبهه مقاومت منطقه و دنیای اسلام مبدل شده است و دفاع مقدس پیروزی پرافتخار جریان و فرهنگ مقاومت است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی افتخار جریان مقاومت و جبهه مقاومت است و این نتیجه ولایتمداری و دین داری این شهید والا مقام است اما جریان نفوذ در کشور به دنبال القای ناموفق بودن جریان و نظریه مقاومت و تحمیل سازش و تسلیم در برابر خواسته‌های غربی‌ها و مستکبران عالم بوده است درحالی که فرمانده شهید مقاومت سردار سلیمانی مرکز هسته اصلی داعش را در موصل نابود کرد و بهت و حیرت جهانیان را به همراه داشت و این نتیجه فرهنگ مقاومت است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: مقاومت امروز مردم نوار غزه با توجه به اینکه سال هاست که در محاصره رژیم کودک کش صهیونیستی قرار دارد با برنامه ریزی شهید سلیمانی عزیز و فرماندهان جبهه مقاومت در غزه به عنوان خار در چشم و استخوان در گلوی اسرائیل قرار گرفته است.

وی افزود: کشورهای اروپایی و دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا نشان دادند به هیچ قوانین بین الملللی پایبند نیستند و ترور شهید سلیمانی و هم رزمانش نمونه این جنایات و خوی استکباری این دولت‌های تروریستی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مصباح گفت: آیت الله مصباح یزدی (ره) همواره در طول عمر بابرکتشان یار ولایت بود و با ایستادگی در مقابله انحرافات و شبهات برای جمهوری اسلامی مجاهدت می‌کرد.

حجت الاسلام نیکزاد مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مصباح و سردار سلیمانی و تسلیت ایام فاطمیه، ولایت مداری راز ویژگی‌های برجسته این شخصیت‌های از جمله علامه مصباح بیان کرد و گفت: ساده زیستی و ولایت محوری از درس‌های زندگی ایشان بوده است.

کد خبر 5390811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha