۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۴۴

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

سلب اعتماد عمومی از آثار تخلفات مدیران است

سلب اعتماد عمومی از آثار تخلفات مدیران است

بجنورد- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تخلف و جرائم مدیران باعث سلب اعتماد عمومی و هدر رفت سرمایه نظام می شود، گفت: باید از مدیران پاک دست در نظام های اجرایی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده عصر سه شنبه در نشست با بازرسان خراسان شمالی که در محل دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: انتظار ما این است که بخش پیشگیری بیش از پیش فعال شود؛ چراکه ثابت شده هزینه آن به مراتب کمتر از درمان و اجرای مجازات‌های قانونی است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی برای تربیت یک مدیر هزینه‌های متعددی را متحمل می‌شود، گفت: حیف است مدیران به دلایل مختلف به راحتی حذف و از چرخه نظام اداری و اجرایی کنار بروند؛ لذا باید تلاش کنیم در حد توان مدیران خود را در برابر مخاطرات و آسیب‌های احتمالی مصونیت ببخشیم و حفظ کنیم.

وی هدر رفت سرمایه نظام و سلب اعتماد عمومی را از جمله مهمترین آثار منفی و تبعات متأثر از ارتکاب جرایم و تخلفات از سوی مسئولان برشمرد و عنوان کرد: باید تلاش کنیم از مدیران سالم و پاک دست در نظام اداری و اجرایی استان استفاده شود.

براتی زاده با تأکید بر ضرورت هم افزایی، همکاری و تعامل بیشتر دستگاه قضائی استان و اداره کل بازرسی، بیان کرد: رفع مشکلات موجود نیازمند نشست مشترک تعاملی است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: هر کسی می‌تواند با اتکا به خداوند، اعتماد و اعتقاد به ولایت فقیه، اخلاص، تعهد، مسؤولیت پذیری، خدمت به مردم، کار و تلاش مضاعف و بهره‌مندی از روحیه انقلابی همان مسیر مکتب سردار شهید سلیمانی را طی کند.

کد خبر 5392429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha