۱۶ دی ۱۴۰۰، ۹:۰۷

طی بیانیه ای اعلام شد؛

هتک حرمت به تندیس حاج قاسم جایگاه سردار را دردلها پایدارتر می‌کند

هتک حرمت به تندیس حاج قاسم جایگاه سردار را دردلها پایدارتر می‌کند

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد درپی عمل گستاخانه و هتک حرمت به تندیس سردار رشید جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، درپی عمل گستاخانه و هتک حرمت به تندیس سردار رشید جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیامی بیان کرد: این جنایت در تاریکی شب مثل همان جنایت در فرودگاه بغداد که در خلوت شب و در اوج ناجوانمردی اتفاق افتاد می‌باشد و جایگاه حاج قاسم را در دل‌ها پایدارتر خواهد کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بِسمِ اللَّه الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قبل از نیمه شب بود که با زنگ تلفن خبری دریافت شد که به سرعت ذهن را متوجه ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ می‌کرد که از پشت تلفن‌ها خبری را همراه با بغض به یکدیگر منتقل می‌کردند، چشمها پر از اشک بود امّا دل‌ها پر از کینه، کینه از آمریکای جنایت‌پیشه که برای بشریت ارمغانی جز غارت و حقارت ملّتها نداشته.

آن روز سردار سلیمانی را به شهید سلیمانی تبدیل کرد و دل آزادگان عالم را پر از نفرت کرد تا خطری به مراتب قدرتمندتر را مقابل خود شاهد باشد و امروز تندیس آن حبیب دل‌ها را در تاریکی شب بزدلانه غرق آتش می‌کند تا پیوند دل‌های شیفته حاج قاسم را استحکام بیشتر بخشد؛ اینان در اوج حماقت قرار دارند نمی‌دانند که مرد و زن شهرکرد و جوانان غیور استان چهارمحال و بختیاری در صبح این شب و در سالروز به آتش کشیده شدن خانه زهرای اطهر آن‌چنان حضوری گرداگرد تندیس خواهند داشت که یادآور تشییع دو سال قبل باشد. حاج قاسم از ملّت است همان‌گونه که از امّت است.

این جنایت در تاریکی شب مثل همان جنایت در فرودگاه بغداد که در خلوت شب و در اوج ناجوانمردی اتفاق افتاد می‌باشد و جایگاه حاج قاسم را در دل‌ها پایدارتر خواهد کرد. روز پنج‌شنبه ۱۶ دی که تشییع چهار گل پرپر از شهدای گمنام در شهرکرد صورت می‌گیرد تبدیل به روز نفرت و انزجار صدچندان از آمریکا و آمریکاتباران خواهد شد و در تاریخ این شهر و این غیورمردان ثبت می‌شود. بعون الله تبارک و تعالی

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر 5393431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی اسماعیل پور IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      0 0
      درود بر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت