۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴

امام جمعه موقت سنندج:

حاج قاسم سلیمانی الگوی جوانان مسلمان برای مقابله با استکبار است

حاج قاسم سلیمانی الگوی جوانان مسلمان برای مقابله با استکبار است

سنندج- امام جمعه موقت سنندج گفت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی جان خود را در راه عزت اسلام فدا کرد و این شهید والامقام برای همیشه، الگوی ضد استکباری برای مسلمانان منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش اظهار کرد: این سردار رشید اسلام چندین دهه از عمر خویش را وقف عزت اسلام و مسلمین کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی با مدیریت و فرماندهی برگرفته از مکتب رسول الله (ص) در برابر دشمنان اسلام و گروه‌های تکفیری و مزدوران ایستادگی کرد و جان، مال و آبروی میلیون زن و مرد مسلمان را از گزند دشمنان مصون داشت.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: مردم منطقه هیچگاه رشادت‌ها و مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی را فراموش نخواهند کرد و از این مجاهد بزرگ به عنوان الگویی همیشگی برای مقابله با استکبار الگو خواهند گرفت.

ماموستا خالدی افزود: امنیت و آسایش کنونی جامعه ما مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی است و قدردان این بزرگواران هستیم.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته از نمازگزاران سنندجی خواست که نیکی در حق والدین و مبحث صله ارحام را همواره مدنظر داشته باشند.

ماموستا خالدی افزود: اسلام دین رحمت و مهربانی است و هر فردی که خود را مسلمان و پیرو این آئین متعالی می‌داند باید رأفت و مهربانی جزو شاخصه‌های وجودی وی باشد.

وی همچنین از خانواده‌ها خواست که زمینه‌های لازم برای آشنایی جوانان و نوجوانان با مبانی هویت بخش اسلامی را فراهم کنند و در این راستا نسبت به اعتلای اخلاقی فرزندانشان احساس مسئولیت کنند.

کد خبر 5394114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha