۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۵

امام جمعه زرندیه:

جمهوری اسلامی ایران اجازه فرسایشی کردن مذاکرات را نمی‌دهد

جمهوری اسلامی ایران اجازه فرسایشی کردن مذاکرات را نمی‌دهد

زرندیه - امام جمعه زرندیه گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه وقت کشی و فرسایشی کردن مذاکرات را به بهانه های غیرواقعی نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه زرندیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی سالروز قیام مردم مؤمن و ولایت مدار قم گفت: بیانات مقام معظم رهبری حکایت از اهمیت و ویژگی عنصر غیرت در دفاع از همه داشته‌ها و سرمایه‌های دینی، انقلابی و ملی ماست. همان طور که دفاع از ناموس تا سرحد جان برای آحاد ملت مسلمان ما اهمیت دارد دین ما، انقلاب ما و ملیت و مملکت ما هم تا سرحد جان باید برای ملت دارای اهمیت باشد خوشبختانه تا به امروز همین طور بوده است.

وی افزود: در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب و جمهوری اسلامی بارها و بارها غیرت دینی در بزنگاه‌های مختلف سبب نجات مملکت، کشور و ملت ما شده است یکی از نشانه‌های غیرت دینی، غیرت انقلابی و حتی غیرت ملی ما پایبندی به اصول انقلاب است و پایبندی به اصول انقلاب به فرموده امام خامنه ای باعث پیشرفت می‌شود.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: یکی دیگر از نشانه‌های غیرت دینی و انقلابی و غیرت ملی و دفاع جانانه از حقوق ملت سر میز مذاکره با دشمنان ملت است. دولت سیزدهم با دست پر آغاز کرد و دشمن وقتی دست خود را خالی دید به فضاسازی رسانه‌ای بر علیه ایران روی آورد موضوعات خلاف واقعی را مطرح کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه ایران در مذاکرات گفت: دشمن با انتشار مطالب غیر واقع به دنبال پر کردن دست خالی خود سر میز مذاکرات و تحت فشار قرار دادن ایران برای کوتاه آمدن از حقوق خود است.

وی افزود: ایران اسلامی نیازی به مذاکرات ندارد ما درخواست بازگشت به برجام بازگشت به آنچه قبلاً بر آن توافق کردیم و همه دنیا هم آن را پذیرفتند ما نه تنها وقت کشی نمی‌کنیم بلکه اجازه وقت کشی و فرسایشی کردن مذاکرات را به دیگران نمی‌دهیم. روزی دستمان از سلاح‌های نظامی خالی بود پیروز میدان بودیم امروز به فضل الهی از قدرت‌های مطرح نظامی دنیا هستیم.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: روسیه و چین شرکای راهبردی ما در منطقه و زخم خورده از خودکامگی‌های آمریکا هستند به کوری چشم آمریکایی‌ها و پیاده نظام آمریکا در آینده با ارتباطات اقتصادی و همگرایی سیاسی در برابر استکبار آمریکا شاخ آمریکا در زورگویی در عرصه‌های بین المللی و جهانی را خواهیم شکست.

کد خبر 5399525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha