۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸

فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس:

محصول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز فراتر از مرزها است

محصول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز فراتر از مرزها است

کازرون - فرمانده لشکر ۱۹ فجر دوران دفاع مقدس گفت: محصول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز فراتر از مرزها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار محمدنبی رودکی صبح شنبه دریادواره شهدای روستای سیریزجان بیان کرد: انقلاب اسلامی با صادر نمودن بسیج مردمی به کشورهای منطقه و جهان اسلام به یک قدرت فرا منطقه‌ای تبدیل شده است.

وی ادامه داد: دی ماه یادآور خاطرات عملیات کربلای ۴و۵و رشادت‌های رزمندگان درنبرد حق علیه باطل می‌باشد و این روحیه ایمان رزمندگان اسلام بود که بر تجهیزات غلیه پیدا کرد.

این مقام نظامی کشور یادآور شد: آن روز ما در مرز ایران اسلامی بسیج ۲۰ میلیونی داشتیم و امروز این قدرت بسیج ما فراتر از ایران رفته که در عراق حشدالشعبی، افغانستان فاطمیون، در یمن انصارالله، در لبنان حزب الله، در سوریه دفاع الوطنی و … را می‌بینید که محصول انقلاب اسلامی و دستاوردها می‌باشد.

وی تصریح کرد: نیروهای انقلاب اسلامی تحقق بسیج جهان اسلام که امام خمینی (ره) فرمودند ما باید بسیج جهانی اسلام راتحقق بدیم امروز بخش عمده‌ای را مقام معظم رهبری سکان داری و هدایت نمود ه اند بعد از حضرت امام (ره) که شاهدیم پایگاه عین الاسد را موشک باران می‌کنیم و آمریکا جرأت پاسخ را ندارد و هیمنه آمریکا امروز شکسته شده است.

سردار سرتیپ پاسدار محمدنبی رودکی اضافه کرد: خانواده‌ای معظم شهدا پدران، مادران، خواهران، برادران و همه بستگان شهدا با خداوند بزرگ معامله نموده‌اند و این معلمله نفع دارد و یک سرمایه به سرات دیگر به جلو فرستادید و این سرمایه به مقام شفاعت دارد و از شهدا بخواهیم چرا که حاجت‌ها مستجاب می‌کنند و دعا کنیم این پرچم انقلاب به دست مقام معظم رهبری به ددست صاحب اصلی اش برسد به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.

وی خاطر نشان کرد: حضور در مراسم شهدای روستای سیریزجان را در ایامی که یادآور سالگرد عملیات کربلای ۴و۵ در سال ۱۳۶۵ می‌باشد بیان خاطراتی از حماسه سازی شهدا در عملیات کربلای ۴و۵و شرح آن واقعه و دوم بیان دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور نام برد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون و سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در سخنانی ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا و تقدیر از برپاکنندگان یادواره شهدای سیریزجان بر ادامه راه شهدا و مبارزه با کفر و استکبار سخنرانی را ایراد نمود و هادی فردوسی هادی فردوسی؛ چهره ملی شعر؛ افتخار ادب فارس در اشعار در وصف شهدای سیریزجان یادو خاطره شهدای این منطقه را گرامی داشتند.

در پایان با اهدا لوح و هدیه با خانواده معظم شهدا یادو خاطره شهدا گرامی داشته شد.

سیریزجان، روستایی از توابع بخش جره و بالاده شهرستان کازرون که در شرق این شهرستان با اهدای ۱۱ شهید نقش آفرینی کرده است.

کد خبر 5399984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha