۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸

۷۷ هکتار از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان امسال رفع تصرف شد

۷۷ هکتار از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان امسال رفع تصرف شد

زاهدان- مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۷۷ و نیم هکتار از اراضی دولتی به ارزش افزون‌بر ۷۱۷ میلیارد و ۵۴۷ میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون در استان رفع تصرف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، عطاءاله اکبری اظهارداشت: رفع تصرفات در شهرهای زاهدان، سراوان، زهک و میرجاوه انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با هشت و نیم هکتار رشد هشت برابری را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: تلفن گویای ۱۶۵۶ یگان حفاظت اراضی به منظور حفظ و صیانت از حقوق و سرمایه‌های ملی در حوزه اراضی ملی و همچنین جهت دریافت اخبار و گزارشات مردمی از تخلفات، تعرضات و تصرف اراضی دولتی راه‌اندازی شده و هم استانی‌های گرامی می‌توانند به صورت شبانه روزی و از طریق شماره گیری این سامانه گزارشات خود را اعلام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت از اراضی استان هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با هدف آمادگی بیشتر برای جلوگیری از تصرف اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز، تیم‌های گشتی ما در آماده‌باش کامل هستند و با هر گونه دخل و تصرف در اراضی دولتی برخورد می‌شود.

کد خبر 5400798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha