۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰

مدیرکل راهداری لرستان:

تردد در همه محورهای مواصلاتی اصلی و شریانی لرستان برقرار است

تردد در همه محورهای مواصلاتی اصلی و شریانی لرستان برقرار است

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در حال حاضر همه محورهای اصلی و شریانی استان به جز لاین رفت آزاد راه خرم آباد - پل زال، باز و تردد روان وسایل نقلیه برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: از صبح روز دوشنبه با شروع موج جدید بارش برف و کولاک شدید در تمام مناطق استان مواجه شدیم اما با تلاش جهادی همکاران راهدار هیچ محور اصلی و شریانی بسته نشد و در حال حاضر همه محورهای اصلی و شریانی به جز لاین رفت آزادراه خرم آباد - پل زال باز و تردد روان است.

وی گفت: از صبح امروز تلاش برای برف روبی و بازگشایی راه‌های روستایی خرم آباد، الیگودرز، دورود، ازنا، بروجرد، الشتر و نورآباد آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: شدت برف در نقاط جنوبی استان در محورهای دهلیج- پلدختر و بلوران هم قابل ملاحظه بود به طوری که محور فرعی دهلیج ساعاتی بسته شد اما با تلاش همکاران پلدختر در حداقل زمان ممکن باز شد و خودروهای گرفتار در برف رهاسازی شدند.

شرفی با قدردانی از زحمات راهداران گفت: انصافاً همکاران راهدار با اینکه از ابتدای هفته به طور مستمر و بدون وقفه در حال آماده باش و برف روبی بودند در این ۲۴ ساعته نیز سنگ تمام گذاشتند و جای تقدیر دارد.

کد خبر 5402878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha