۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸

بخشدار ویژه خارگ:

زیرساخت‌های آموزشی در جزیره خارگ تقویت می‌شود

زیرساخت‌های آموزشی در جزیره خارگ تقویت می‌شود

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ از تقویت زیرساخت‌های آموزشی خبر داد و گفت: شورای آموزش و پرورش جزیره خارگ باید از حاشیه خارج شده و وارد متن تصمیم گیری ها در مورد این حوزه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا دشتی زاده ظهر پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش جزیره خارگ اظهار داشت: آنچه برای حیات، تربیت و تعالی انسان ضروری است در مجموعه آموزش و پرورش نهادینه شده است.

وی افزود: نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد اینکه بدانیم نسبت شورای آموزش و پرورش با نهادهای تصمیم گیر در جزیره چیست؟

رئیس شورای آموزش و پرورش خارگ تصریح کرد: هر موضوعی که با آموزش و پرورش ارتباط دارد باید ابتدا در این شورا بررسی و کارشناسی شده و بعد برای تصمیم گیری به نهادهای بالادستی و تصمیم گیرنده ارجاع شود.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: شورای آموزش و پرورش جزیره باید از حاشیه خارج شده و وارد متن تصمیم گیری ها در مورد این حوزه شود.

وی گفت: این شورا پشتوانه نظری و کارشناسی خوبی برای بررسی مسائل و ارائه راهکار برای حل مشکلات تعلیم و تربیت جامعه است.

بخشدار ویژه خارگ یادآور شد: شکی نیست که محور آموزش و پرورش «معلم» است و باید شأن، منزلت، مهارت و معیشت معلم در نظر گرفته شود.

زیرساخت‌های آموزشی در جزیره خارگ تقویت می‌شود

شناسایی فرهنگیان جوان و انقلابی

فرمانده سپاه ثارالله خارگ در این جلسه اظهار داشت: آموزش و پرورش اولین و گسترده‌ترین نهاد رسمی کشور است که در ارتباط با موضوع تعلیم و تربیت قرار می‌گیرد و عموم جامعه با آن در ارتباط هستند.

سرهنگ سیروس حیاتی افزود: نسل جدید را به کمک آموزش و پرورش باید نسلی فاطمی بار بیاوریم، در این حوزه واقعیت‌های آموزشی را باید به درستی و همه جانبه بررسی و تحلیل کرد و مواجهه منطقی نسبت به آنها به عمل آورد.

وی تصریح کرد: باید فرایند شناسایی فرهنگیان جوان و انقلابی ادامه دار باشد تا با چتری گسترده‌تر به دنبال اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

زیرساخت‌های آموزشی در جزیره خارگ تقویت می‌شود

شهردار خارگ در این جلسه اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش خارگ، شورایی رسمی و هدایتگر است.

شعیب بحرینی افزود: نسبت و رابطه آموزش و پرورش با جامعه دو طرفه است و این ظرافت اجتماعی باید به درستی درک شود، در حوزه مدیریت شهری رسالتی داریم در باب حمایت از حوزه آموزش و پرورش که رفته رفته این اقدامات جاری و ساری خواهد شد.

وی تصریح کرد: مدارس جزیره در صف مقدم تعلیم و تربیت نسل جدید خارگ قرار دارند، باید از آثار برنامه‌های تحولی برخوردار شوند و خود نیز تحول را در تغییر رفتار دانش‌آموزان مدیریت کنند.

کد خبر 5404695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha