۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۱۸

فرماندار بهار:

مدیران رسانه‌ها را همکار اصلی خود بدانند

مدیران  رسانه‌ها را همکار اصلی خود بدانند

همدان_فرماندار بهار گفت:مدیران از کارهای نمایشی به شدت پرهیز کنند اما با رسانه‌ها نهایت همکاری را داشته باشند و آنها را دوست و همکار اصلی خود بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله نباتی ظهر یکشنبه در اولین حضورش در شورای اداری شهرستان بهار در کسوت فرمانداری، مدیران را از انجام کار نمایشی منع و بر همکاری بیش از پیش با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: ما باید بیشترین همکاری و تعامل را با رسانه‌ها داشته باشیم و رسانه را به عنوان همکار اصلی خود قلمداد کنیم.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات ادارات مختلف راهداری، هلال احمر، پلیس، راهور، نیروی سپاه و بسیج، ارتش، بخشداری، معاونین، عوامل فرمانداری، کارکنان دستگاه‌های اجرایی، شهردارن، دهیاران و مردم که در بحران کولاک و یخ بندان روزهای اخیر مجاهدانه زحمت کشیدند، به چند نکته مهم در راستای مشخص کردن راهبرد آینده کاری اشاره کرد.

نباتی اظهار کرد: دولت آقای رئیسی دولت انقلابی، مردمی و ضد فساد با شعار "دولت مردمی، ایران قوی" است و ما نیز باید تلاش خود را به سمت مردمی بودن جلو ببریم و نباید اجازه دهیم عنوان انقلابی در حد یک حرف، جمله و کلمه بماند، مردم باید انقلابی گری را در عمل حس کنند.

وی با تاکید بر دستور کار قرار دادن موضوع تحول در کارها تصریح کرد: اگر عقب ماندگی‌هایی از گذشته بوده با تغییر رویکرد جبران نمائیم و حرکت تحولی مبتنی بر عدالت ایجاد کنیم تا با رعایت انصاف وحدت بین مردم و دستگاه‌های دولتی دشمنان ما امت واحده را در عمل ببیند.

فرماندار بهار به تکریم ارباب رجوع توسط ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: ارباب رجوع به هیچ وجه نباید به فرمانداری بیاید و مشکلش همانجا و در همان اداره باید حل شود، اگر فردی به خاطر حل نشدن مشکلش به فرمانداری مراجعه کند به این معناست که کارش در اداره مربوطه حل نشده و این برای ما یک ضعف است.

فرماندار بهار بر نظارت رؤسا بر کار کارکنان تاکید کرد و گفت: حتماً نظارت بر کار کارکنان را مد نظر قرار دهید و وقت و بی وقت به کارکنان سر بزنید.

حساسیت به بیت المال نکته دیگر نباتی در سخنانش بود و اظهار داشت: به شدت به بیت المال از جمله خودروی دولتی حساس باشید و از خودروی دولتی تنها برای کار دولتی استفاده کنید، این مسئله در موارد دیگری همچون تلفن، کاغذ و اینترنت هم صادق است.

وی با تشویق مدیران به حضور در مراسمات مذهبی و خصوصاً نماز جمعه تاکید کرد: حضور شما در نماز جمعه هر هفته باعث می‌شود که خیلی از مردم در همانجا به شما مراجعه کنند و مشکلشان را همانجا با شما در میان بگذارند و لذا مراجعه به ادارات کم شده، از طرفی هم مردم برای شرکت در نماز جمعه تشویق می‌شوند.

فرماندار بهار از ادارات تقاضا کرد که گزارش کار جای کار را نگیرد و ادامه داد: از کارهای نمایشی به شدت پرهیز کنید اما با رسانه‌ها به شدت همکاری کنید آنها را دوست و همکار اصلی خود بدانید، دشمن از قدرت رسانه برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌کند شما نیز باید از رسانه برای نمایش خدمت استفاده کنید.

نباتی به استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت آنها تاکید کرد و گفت: مصوبات و صورت جلسات را کامل یادداشت کنید که تصمیم گیری ها درست انجام شود و در جلسات وظایف ادارات را دوباره مصوب نکنید.

وی همچنین از رسانه‌ها تقاضا کرد که در کنار بیان مسائل و مشکلات به بیان خدمات ادارات نیز بپردازند.

در ابتدای این جلسه امام جمعه بهار با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: مهمترین شاخصه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها این بود که تمام هستی خود را برای دفاع از ولایت گذاشت و باید یادمان باشد امروز دشمنان ما می‌خواهند مردم را به سوی ولایت زدایی سوق دهند و برخلاف ولایت حرکت کنند اما با یاری خداوند تعالی و عنایت امام زمان (عج) و پشتیبانی مردم مثل همیشه دشمنان را مأیوس می‌کنیم.

حجت الاسلام محمد علی ارزنده اشاره‌ای به بازنگری در وضعیت مساجد بین راه توسط مسئولان مربوطه داشت و از خدمات اخیر خدمات جاده‌ای برای مسافران و تقدیر تشکر کرد.

کد خبر 5407131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha