۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۷

فرماندار سنقر و کلیایی خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۴ طرح طی دهه فجر سال جاری در سنقر و کلیایی

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۴ طرح طی دهه فجر سال جاری در سنقر و کلیایی

کرمانشاه- فرماندار سنقر و کلیایی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۴ طرح طی دهه فجر سال جاری در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دهه فجر ۴۴ طرح با اعتبار بالغ بر ١٠٣ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این میزان ٣۵ طرح با اعتبار بیشتر از ۵٨ میلیارد تومان افتتاح و ٩ طرح با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های عمران شهری، روستایی، مخابرات، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، احداث خانه عالم، کمیته امداد، آب و فاضلاب، برق و گردشگری از مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های بسیاری داشته، تهدیدات و فرصت‌های زیادی را به خودش دیده و معتقد هستیم ظرفیت این نهضت به قدری بالا است که می‌تواند تهدیدهای پیش رو را همانند گذشته به فرصت تبدیل کند.

وی افزود: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نقطه عطف در تاریخ ایران است، دهه فجر فرصتی است برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی و مهمترین هدف آن زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

مرتضوی با تاکید بر توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در تبیین برنامه‌ها افزود: مدیران شهرستان مشارکت حداکثری مردم را در برنامه‌ها اولویت قرار دهند، تدوین برنامه‌ها مردم محور باشد و یکی از فرصت‌هایی که در زمینه تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی به منظور انتقال به نسل جوان می‌تواند مؤثر باشد، گرامی‌داشت باشکوه دهه فجر است.

کد خبر 5410506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha