۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران:

۲۰ میلیارد تومان برای حل مشکل تنش آبی اسلامشهر اختصاص داده شد

۲۰ میلیارد تومان برای حل مشکل تنش آبی اسلامشهر اختصاص داده شد

اسلامشهر- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت حل مشکل تنش آبی روستاهای اسلامشهر، ۲۰ میلیارد تومان در دو سال در اختیار این شهرستان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خضریان در حاشیه بازدید میدانی یک روزه علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان تهران از اسلامشهر در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان از پروژه مسکن مهر اسلامشهر بازدید کرده و مشکلات مربوط به زیرساخت‌ها و دیگر کاستی‌های آن مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین از بازدید نمایندگان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر خبر داد و گفت: متأسفانه احداث این بیمارستان طی ۱۳ سال گذشته هنوز به اتمام و بهره‌برداری نرسیده که امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده این امر تسریع یابد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: با نظر استاندار تهران، مقرر شد، مصارف صنعت و کشاورزیِ حاصل از پساب تصفیه‌خانه «واوان» باز توزیع شود و با پیگیری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مجوز حفر هشت حلقه چاه برای شهر و هفت حلقه برای روستاها جهت حل مشکل تنش آبی اسلامشهر از شرکت آب منطقه‌ای استان تهران اخذ و در اختیار شهرستان قرار گیرد.

وی گفت: مقرر شد جهت حل مشکل تنش آبی روستاهای این شهرستان، جهت تأمین آب پایدار، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در دو سال در اختیار شهرستان قرار گیرد.

کد خبر 5411802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha