۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۶

استاندار خراسان شمالی:

رفع مشکلات عمرانی گرمه در دستور کار فرماندار جدید شهرستان باشد

رفع مشکلات عمرانی گرمه در دستور کار فرماندار جدید شهرستان باشد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکلات زیرساختی شهرستان گرمه، گفت: رسیدگی به مشکلات شهرستان به ویژه در حوزه عمرانی باید سرلوحه کار فرماندار گرمه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حسین نژاد صبح یک شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گرمه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات شهرستان به ویژه در حوزه عمرانی باید سرلوحه کار فرماندار شهرستان گرمه باشد.

استاندار خراسان شمالی خطاب به فرماندار جدید گفت: باید با بهره مندی از عنصر مهم وحدت و همدلی در پیشبرد سیاست‌های توسعه‌ای به ویژه در حوزه عمرانی تلاش شود.

وی با بیان اینکه در بحث اعتبارات تملک دارایی ظرف اعتبارات در کشور محدود است، افزود: باید با بهره مندی از ظرفیت‌ها و داشته‌های استان موجب تحرک در بخش‌های تولید و صادرات شویم و در این راستا از موضوع شناسایی نیازهای کشورهای همسایه و بازاریابی فروش محصولات در داخل و خارج از کشور غفلت نکنیم.

حسین نژاد تصریح کرد: نماینده عالی دولت در شهرستان گرمه باید با کمک شورای تأمین امنیت را برقرار کند و در ادامه با بهره مندی از ظرفیت نخبگان پتانسیل‌ها و داشته‌های شهرستان را به فعل رسانده و تقویت کند تا موجب ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمد مردم شود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به دلیل شکل گیری انقلاب اسلامی، افزود: ظلم و فساد حاکم بر جامعه موجب مطالبه مردم برای براندازی سیستم ستمشاهی و برقراری نظام جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: از روزهای ابتدایی شکل گیری انقلاب، دشمنان با برنامه ریزی توطئه‌های مختلف سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشتند اما وجود رهبری آگاه و مردمی همراه موجب شد این توطئه‌ها همیشه خنثی شود.

حسین نژاد با اشاره به پای کار بودن مردم در عرصه‌های مختلف، گفت: دولت کنونی حامی و پشتیبان مردم است و در بحث ارتباطات منتظر برجام نمانده و تلاش‌ها برای تقویت ارتباطات با سایر کشورها در دستور کار قرار داده است.

در پایان این مراسم از زحمات علیرضا گل حسنی قدردانی و عبدالحسین قاضوی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گرمه معرفی شد.

کد خبر 5412185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha