۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۵۴

رئیس مرکز بهداشت خوزستان:

آمار بستری شدگان کرونایی در خوزستان ۳ برابر شد

آمار بستری شدگان کرونایی در خوزستان ۳ برابر شد

اهواز- رئیس مرکز بهداشت خوزستان با یادآوری اینکه مردم تزریق واکسن را جدی بگیرند، هشدار داد: آمار بستری شدگان کرونایی در خوزستان سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد علوی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری بیان کرد: آمار بستری شدگان کرونایی در خوزستان سه برابر افزایش یافته و در نتیجه آمار مرگ و میر نیز مثل سایر کشورهای جهان افزایش می‌یابد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان با یادآوری اینکه مردم تزریق واکسن را جدی بگیرند، هشدار داد: تأخیر در تزریق دز سوم واکسن یکی از موارد مهم در ابتلاء به اومیکرون است.

وی با انتقاد اینکه بسیاری از ادارات خوزستان تهویه مناسبی ندارند و کارت واکسن را اجباری نکرده‌اند، افزود: آموزش سلامت در ادارات یکی از موارد مهم در زمینه مبتلا نشدن به کرونا است که باید در هر اداره بخش آموزش لازم وجود داشته باشد.

علوی بر ایجاد تهویه مناسب در همه مکان‌های سرپوشیده عمومی و ادارات و همچنین کنترل ورودی ادارات و اماکن دولتی با طرح اجبار کارت واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: بیشترین استقبال از واکسن کرونا مربوط به افراد بالای ۱۲ سال در خوزستان در شهرهای اهواز و بهبهان با ۹۵ درصد برای دریافت دز اول است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان یادآور شد: ابتدا اطلاعات جامعه پزشکی از سویه جدید کرونا پایین بوده اما در حال حاضر اطلاعاتی از این بیماری در دست است که نشان می‌دهد خطر ابتلاء و سرعت انتشار بسیار بالاتر از سویه قبلی است.

کد خبر 5413591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha