۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵

سرپرست شهرداری قدس:

بلوار «زیتون» شهر قدس به کمربندی چیتگر متصل می شود

بلوار «زیتون» شهر قدس به کمربندی چیتگر متصل می شود

قدس- سرپرست شهرداری شهر قدس از اتصال بلوار «زیتون» این شهرستان به کمربندی چیتگر خبر داد.

سعید شهلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به پروژه اتصال بلوار زیتون به کمربندی چیتگر اشاره کرد و اظهار داشت: واحدهای اجرایی شهرداری اعم از معاونت امور زیربنایی، معاونت خدمات شهری، معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان مدیریت پسماند و خدمات موتوری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، اداره زیباسازی، مرکز فوریت‌های شهری شهرداری در حال آماده‌سازی این بلوار جهت افتتاح و بهره‌برداری شهروندان گرامی از این معبر هستند.

سرپرست شهرداری قدس در ادامه به تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری به شورای شهر خبر داد و افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری ۷۵۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۴۹ درصد سهم بخش عمران و ۵۱ درصد اعتبارات جاری خواهد بود.

وی اجرای ۴۵ هزار متر مربع آسفالت سطح شهر را یکی از برنامه‌های خوب عنوان کرد و گفت: در ۴ ماه گذشته بیش از ۴۵ هزار مترمربع آسفالت، ۳۳۰۰ متر جدول گذاری و ۴۵۰۰ مترمربع کفپوش در معابر سطح شهر قدس اجرا شده است.

شهلی با بیان اینکه ساماندهی و ارتقای سطح کیفی معابر شهری از مهم‌ترین سرفصل‌های بودجه عمرانی شهرداری است که با هدف ساماندهی کالبدی فضاهای شهری و بهسازی اصولی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر اجرایی می‌شود، اظهار داشت: روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر سطح شهر با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی و با هدف ساماندهی معابر، زیباسازی فضاهای شهری همسو با نیاز شهر و شهروندان به صورت گسترده تداوم خواهد یافت.

وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در قالب این طرح در ۴ ماهه ابتدایی دوره ششم مدیریت شهری (مرداد تا آبان) پرداخت و گفت: در این بازه زمانی عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در ۴۵ هزار و پانصد مترمربع از معابر سطح شهر با استفاده از ۷۵۶۹ تن آسفالت و اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد ریال اجرایی شده است.

سرپرست شهرداری قدس افزود: همچنین در قالب همین طرح و در راستای ساماندهی و توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی ۳۳۷۰ متر عملیات جدول گذاری با هزینه ۲۸ میلیارد ریال اجرایی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

شهلی به پیاده‌روسازی در معابر سطح شهر با اجرای ۴۵۲۰ مترمربع کفپوش اشاره کرد و بیان داشت: این میزان کفپوش با اعتباری بالغ بر نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

کد خبر 5418870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha