۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر:

نیروی هوایی مدافع حریم آسمان و پشتیبان ملت است

 نیروی هوایی مدافع حریم آسمان و پشتیبان ملت است

ساری- فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر با بیان اینکه نیروی هوایی همواره در کنار و همراه انقلاب بوده است، گفت: نیروهای هوایی و ارتش مدافع حریم آسمان و پشتیبان ملت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمت الله مولا پیش ازظهر سه شنبه در دیدار پرسنل پدافند هوایی با نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت دهه فجر و سالروز حماسه آفرینی نیروی هوایی در به ثمررسیدن فجر پیروزی اظهار داشت: از زمانی که ارتش و نیروی هوایی در خدمت مردم قرار گرفت، شاهد دستاوردهای خوبی در دوران انقلاب بودیم.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی پناه و ملجائی برای ملت‌های مظلوم و مسلمانان عالم است، افزود: نظام اسلامی عدالت محور با شعار مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم شکل گرفته است و دشمنان مقابل انقلاب اسلامی احساس ناامنی کرده است.

وی ادامه داد: نیروهای هوایی همواره در کنار انقلاب و همراه انقلاب بوده است و در هشت سال دفاع مقدس نیز تلاش و جانفشانی خوبی به خرج داده است و علاوه براین در عرصه‌های میدانی پس از دوران دفاع مقدس نیز پابه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

سرهنگ مولا یادآور شد: مجموعه ارتش و نیروی هوایی دوشادوش نیروهای مسلح در کنار ملت، ولی فقیه و آرمان‌های ملت ایستاده است و فرزندان علاوه برای تأمین امنیت در حوزه پدافند هوایی، دستور مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار دادند و در طرح‌های مردمیاری از جمله سیل، کمک‌های زیادی انجام دادند.

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر تصریح کرد: در دوران کرونا در زمینه تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان نیز نیروی هوایی و ارتش وارد میدان شدند و ۴۰ هزار دوز واکسن را به مردم تزریق کردند.

وی گفت: علاوه بر دفاع از حریم آسمان در همه شرایط پشتیبان مردم و حامی ملت هستیم.

کد خبر 5419885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha