۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷

مسئول مرکز آفرینش‌های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد:

۶۴۴ اثر به جشنواره فرهنگی‌هنری بسیج استان ارسال شد

۶۴۴ اثر به جشنواره فرهنگی‌هنری بسیج استان ارسال شد

یاسوج- مسئول مرکز آفرینش‌های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۴۴ اثربه جشنواره فرهنگی‌هنری مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان ارسال و ۷۳ اثر به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیداحمد توسلی‌نیا ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری بسیج افزود: برگزیدگان سومین جشنواره استانی سرودهای حماسی و انقلابی «آوای چکاوک»، اولین جشنواره تئاتر استانی سیمرغ و اولین جشنواره استانی هنرهای دیجیتال بلوط معرفی شدند.

توسلی نیا اظهار داشت: مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، هم راستا با فرامین مقام معظم رهبری برای پرورش و شناسایی استعدادهای جوان در زمینه موسیقی، سرود، تئاتر و هنرهای دیجیتال که شامل عکس، پوستر، انیمیشن و فیلم است، جشنواره‌های فرهنگی و هنری را برپا کرد.

وی بیان داشت: هم افزایی فرهنگی کامل‌ترین مواجهه و برخورد با تنوع فرهنگی بوده که به تفاوت‌ها به اندازه شباهت‌ها اهمیت می‌دهد و بهترین جنبه‌های فرهنگی تمام اعضای جامعه را منعکس می‌کند.

توسلی نیا با بیان اینکه این رویداد بزرگ فرهنگی پنج ماه به طول انجامید، گفت: یکی از این جشنواره‌ها، سومین جشنواره استانی سرودهای حماسی و انقلابی آوای چکاوک بود که ۶۳ گروه در این جشنواره شرکت کردند و در مجموع ۱۲۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: از این میان ۸۰ اثر به بخش رقابتی جشنواره راه یافت و ۲۶ اثر نیز تجلیل شدند.

توسلی نیا با بیان اینکه اولین جشنواره استانی تئاتر سیمرغ نیز در استان برگزار شد، گفت: ۱۵ گروه در این جشنواره شرکت کردند که ۹ اثر به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند.

وی افزود: اولین جشنواره استانی هنرهای دیجیتال بلوط نیز برگزار و در بخش عکس ۳۸۴ اثر ارسال شد که ۲۴ اثر به نمایشگاه جشنواره راه یافت و ۷ اثر تجلیل شدند.

توسلی نیا با بیان اینکه در بخش پوستر نیز ۷۰ اثر به جشنواره راه یافت، گفت: ۱۱ اثر به نمایشگاه جشنواره راه یافته و ۵ اثر تجلیل شد و در بخش انیمیشن نیز ۱۰ اثر به جشنواره ارسال و ۷ اثر تجلیل شد و در بخش فیلم کوتاه نیز ۳۰ اثر به جشنواره ارسال و ۱۳ اثر به بخش رقابتی جشنواره راه یافت و ۴ اثر تجلیل شد.

کد خبر 5420144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha