۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۴۵

رئیس بنیاد مستضعفان:

۱۱۳ هزار فقره سند املاک غصب شده خاندان پهلوی به ملت واگذار شد

 ۱۱۳ هزار فقره سند املاک غصب شده خاندان پهلوی به ملت واگذار شد

ساری- رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: تاکنون ۱۱۳ هزار فقره سند املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به برکت نظام مقدس اسلامی به مردم در مناطق مختلف کشور واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح صبح چهارشنبه در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت به مردم با بیان اینکه گلستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی و مازندران بیشترین واگذاری اسناد مالکیت را داشتیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۱۳ هزار سند واگذار شده است، افزود: واگذاری اسناد از سال ۹۲ تاکنون شروع شده است و در برخی استان‌ها از جمله خراسان جنوبی تمامی املاک متعلق به اسدالله علم بود و اکنون به مردم واگذار شده است.

وی ادامه داد: مساحت کل املاک واگذار شده ۳۵۰ میلیون مترمربع بوده است که ۸۵ درصد دارای کاربری مسکونی، یک ۱۴ درصد کاربری کشاورزی و مابقی کاربری تجاری و سایر دارد.

فتاح ادامه داد: ۱۱۶ هزار سند در ۲۱ استان کشور واگذار شده و ارزش تقریبی آن ۱۵ هزار میلیارد تومان است که با ۹۸ درصد تخفیف به مردم واگذار شده است و بیشترین املاک تاکنون در گلستان صادر و واگذار شده است.

فتاح با بیان اینکه از سال قبل تاکنون ۱۳ هزار سند به مردم واگذار شد و از مجموع ۱۱۳ هزار سند واگذار شده ۶۱ هزار سند در گلستان، ۱۴ هزار سند در مازندران به مردم اهدا شده است.

کد خبر 5420684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha