۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۰۸

کارشناس هواشناسی خبرداد:

جمعه‌ برفی و بارانی در انتظار اصفهان/ دما افزایش می‌یابد

جمعه‌ برفی و بارانی در انتظار اصفهان/ دما افزایش می‌یابد

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند افزایشی دمای هوا تا فردا پنجشنبه و ورود سامانه بارشی به استان از روز جمعه ۲۲ بهمن خبر داد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فعالیت این سامانه ناپایدار بارشی از روز جمعه ابتدا مناطق غرب را فرا می‌گیرد و به تدریج بارش باران و برف را در سراسر استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

او با بیان اینکه شدت فعالیت این سامانه بارشی در غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود، افزود: احتمال وزش باد شدید موقتی و کولاک برف به ویژه در مناطق سردسیر استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: غلظت آلاینده‌های جوی با توجه به سکون جوی حاکم بر استان فردا پنجشنبه نیز روند افزایشی دارد و شاخص آلودگی هوا در نواحی صنعتی و پرتردد به ویژه کلانشهر اصفهان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و در برخی نواحی ناسالم برای عموم پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، ابراز داشت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد زیر صفر و مهاباد اردستان با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5421095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha