۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبر داد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با یوم الله ۲۲بهمن در کرمانشاه

اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با یوم الله ۲۲بهمن در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با یوم الله ۲۲بهمن در شهر کرمانشاه خبر داد.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی در مسیر میدان آزادی به میدان فردوسی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این راهپیمایی خودرویی از ساعت ۹:۳۰ از میدان آزادی در روز جمعه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به خودرویی برگزار شدن راهپیمایی امسال، از هرگونه توقف وسایل نقلیه در طول خیابان شهید مدرس و خیابان شهید اشرفی اصفهانی جلوگیری به عمل خواهد آمد.‌

وی ادامه داد: محدودیت‌ها از شامگاه ۲۱ بهمن اعمال خواهد شد و تا پایان راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

حیدری خاطرنشان کرد: هر گونه وسیله نقلیه متوقف در مسیر راهپیمایی توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود و صاحبان وسایل نقلیه برای وضعیت وسیله نقلیه خود می‌توانند با شماره ۱۲۰ تماس بگیرند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مدت راهپیمایی تردد هرگونه وسیله نقلیه از میدان فردوسی به سمت خیابان شهید اشرفی اصفهانی و مدرس ممنوع است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی مسیرهای فرعی و کوچه‌های منتهی به مسیر راهپیمایی زیر نظر پلیس راهنمایی و رانندگی است، گفت: شهروندان گرامی با رعایت قوانین و محدودیت‌ها در برگزاری با شکوه این جشن بزرگ کمال هماری را با مجموعه راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

حیدری همچنین به راکبان وسله نقلیه موتور توصیه کرد از مقررات ایمنی سرپیچی نکرده و از کلاه ایمنی برای تردد در مسیر استفاده کنند.

کد خبر 5421777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha