۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶

امام جمعه خمینی شهر:

انتخاب سریع فرماندار مطالبه اصلی مردم خمینی‌شهر از دولت است

انتخاب سریع فرماندار مطالبه اصلی مردم خمینی‌شهر از دولت است

خمینی شهر - امام جمعه خمینی شهر گفت: دولت هر چه سریع تر در انتخاب فرماندار برای شهرستان خمینی شهر اقدام نماید که این امر یک مطالبه مردمی است تا این شهرستان از بلاتکلیفی رها شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد موسوی در نماز جمعه ۲۲ بهمن جشن چهل و سومین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: با رعایت تقوا و دوری از گناه برکات و رحمت پروردگار بر بندگان نازل می‌شود که این از مهمترین اثرات پرهیزگاری است.

وی با اشاره به روز ۲۲ بهمن که روز اضمحلال طاغوت و سقوط حکومت دیکتاتوری پادشاهی و روز تجلی قدرت الهی است، افزود: در قرآن کریم بیان شده که حکومت به دست صالحان و مستضعفان سپرده می‌شود و این آرمان در بهمن ماه سال ۵۷ با رهبری معمار انقلاب و وحدت و یکدلی مردم تحقق یافت.

امام جمعه خمینی شهر با بیان این مطلب که تشکیل حکومت اسلامی بر عهده ولی خدا و جانشینان و فقهای جامعه است، ادامه داد: با وجود اینکه امیرالمؤمنین (ع) ولی الله الاعظم زمان خود بوداما جامعه آمادگی پذیرش ولایت ایشان را نداشت و این روند در جامعه موجب ۲۵ سال خانه نشینی مولای متقیان شد.

دشمن جرأت هیچ گونه دست درازی به مملکت شیعی ایران را ندارد

وی در ادامه از حضور پرشور مردم در راستای حضور در گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در بیعت با شهدا و امامین انقلاب تشکر نمود و گفت: امروز به برکت حضور شما مردم، نظام اسلامی یک نظام مستحکم است که دشمن جرئت هیچ گونه دست درازی به مملکت شیعی ایران ندارد.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: قدرتی که خدا به مردم ایران عنایت نموده و در پرتو رهبری کشور که به دست امام کنونی جامعه اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای شجاع است، اصل نظام را پابرجا نگاه داشته و این قدرت به برکت خون شهدای اسلام است.

اهل قلم ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب را تبیین کنند

وی در ادامه به سخنان رهبری در بحث جهاد تبیین اشاره کرد و توضیح داد: جنگی تمام عیار برای شکست ایران و دور کردن ملت از نظام انقلاب اسلامی به راه افتاده و اهل قلم باید ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب را تبیین کنند.

امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: برخی بی انصافی به خرج می‌دهند و به بن بست رسیدن ایران را مطرح می‌کنند اما در حقیقت خود به پایان راه دشمنی‌های مداوم نزدیک شده‌اند و این در حالی است که، شاهد پیشرفت کشور عزیز ایران در تمام زمینه‌ها اعم از علمی، اقتصادی پزشکی و غیره هستیم.

وی به مطالبات مردم شهرستان اشاره نمود و خاطر نشان کرد: دولت هر چه سریع‌تر در انتخاب فرماندار برای شهرستان خمینی شهر اقدام نماید و اگر قرار است فرماندار در این منصب باقی بماند در تأیید حکم وی تسریع نمایند و شهرستان را از این بلاتکلیفی خارج کنند.

کد خبر 5422404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha