۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰

امام جمعه موقت ورامین:

استقلال و عدم وابستگی به دشمن از نعمتهای بزرگ نظام و انقلاب است

استقلال و عدم وابستگی به دشمن از نعمتهای بزرگ نظام و انقلاب است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: استقلال و عدم وابستگی به دشمن از نعمتهای بزرگ این نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان اقامه شد ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به حضور پررنگ و باشکوه مردم در راهپیمایی ویژه ۲۲ بهمن امسال در ورامین اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پیمانی مجدد با انقلاب است و می‌بینیم که مردم قدرش شناس پای آرمان‌های انقلاب و امام ایستاده اند و عزت خود را از ولایت فقیه و رهبری می‌دانند و پشتیبان ولایت هستند.

قدوسی نژاد بیان داشت: دشمن تمام سعی و تلاش خود را می‌کند تا دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرد و فکر و ذهن مردم را تحت تأثیر قرار دهد اما در واقعیت دستاوردهای انقلاب موجب اقتدار ایران اسلامی شده است و نقش ایران در جهان غیر قابل انکار است.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه استقلال و عدم وابستگی به دشمن از نعمات بزرگ این نظام و ملت است عنوان داشت: باید شکرگزار باشیم و دستاوردهای ۴۳ ساله این انقلاب شکوهمند را برای نسل جوان تبیین کنیم تا بدانند این نظام و انقلاب که با خون‌های مطهر شهدا آبیاری شده نیاز به مراقبت جدی دارد.

وی با اشاره به دو وظیفه مهم انقلاب اسلامی، گفت: شکل دادن نظام به سمت نظام توحیدی یکی از این دو مهم است که برای تحقق این امر باید مسئولان در شأن داشته باشیم یعنی کسانی که برای تحقق نظام توحیدی هزینه کنند.

خطیب نماز جمعه ورامین ادامه داد: وظیفه دوم انقلاب اسلامی تحقق آرمان انبیا یعنی عدالت است زیرا عدالت باعث می‌شود حقوق شهروندی ادا شود و عدالت محوری باید در بعد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تحقق یابد زیرا عدالت باعث نهادینه شدن نظام اسلامی می‌شود.

کد خبر 5422456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha