۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷

فرماندار دشتستان:

محرومیت زدایی در دشتستان نگاه ویژه دولت و مجلس را می‌طلبد

محرومیت زدایی در دشتستان نگاه ویژه دولت و مجلس را می‌طلبد

بوشهر- فرماندار دشتستان گفت: نگاه ما در شهرستان و استان موضوع مهم محرومیت زدایی است که این مهم، نگاه ویژه دولت و مجلس را نیز می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق بوستانی در دیدار با نایب رئیس اول مجلس یازدهم اظهار داشت: شهرستان دشتستان از جهات مختلف اقتصادی تجاری صنعتی، حمل و نقل، کشاورزی و منابع طبیعی قابل توجه بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان مشکلات شهرستان در حوزه آب و حل مشکلات کشاورزان گفت: انتظار است مجلس و دولت نگاه ویژه ای به این شهرستان در بودجه ۱۴۰۱ داشته باشند و باید موضوع بودجه سد دالکی و اصلاح نژاد خرما و آبیاری نخیلات با فناوری نوین و حل مشکل آب شهرستان و ایجاد زیرساخت‌های لازم بهداشت و درمان و اختصاص بودجه در اتمام بیمارستان ۱۷ شهریور و کلینیک تخصصی در اولویت باشد.

مسئول پیگیری ویژه استان بوشهر گفت: نگاه ما در شهرستان و استان موضوع مهم محرومیت زدایی است که این مهم نیازمند نگاه ویژه دولت و مجلس را نیز می‌طلبد و در حوزه ایجاد اشتغال و ساخت مسکن جوانان و محرومین هم اقداماتی انجام شده است که نیازمند حمایت بیشتری است.

نایب رئیس مجلس در این دیدار گفت: دشتستان یکی از شهرستان‌های مهم استان بوشهر است که پیگیری خواهد شد مشکلات این شهرستان در حوزه‌های مختلف در بودجه سال بعد ویژه دیده شود.

علی نیکزاد افزود: استان بوشهر یکی از استان‌های استراتژیک کشور است که در حوزه انرژی نفت و گاز و کشاورزی و دریا ظرفیت‌های مهمی دارد که باید در حوزه‌های مختلف ویژه دیده شود و ما در مجلس کمک خواهیم کرد در بودجه سال جدید نیز ویژه‌تر دیده شود.

محرومیت زدایی در دشتستان نگاه ویژه دولت و مجلس را می‌طلبد

لزوم حمایت از تعاونی‌ها

فرماندار دشتستان در دیدار با معاون تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: شهرستان دشتستان دارای بیشترین شرکت تعاونی در استان است که در حوزه کشاورزی و خدماتی و بانوان فعالیت دارند که با توجه به مطالعاتی و بازدیدهای که انجام شده است نیازمند حمایت ویژه حوزه تعاون وزارت خانه را می‌طلبد.

صادق بوستانی گفت: تعاونی‌ها بهترین موقعیت برای اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی و کاهش فاصله طبقاتی محسوب می‌شوند و می‌توانند در تولید ملی کارآفرینی و اشتغال مشارکت نمایند.

معاون تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این دیدار گفت: نگاه دولت در بحث تعاونی‌ها با رویکرد آسیب شناسی و باز تعریفی جدید در سطح کشور عملیاتی خواهد شد.

مهدی مسکنی با تاکید بر راه اندازی و احیای تعاونی مرزنشینان و سایر تعاونی‌ها در سطح استان‌ها به ویژه استان‌های مرزی در جهت رفاه اجتماعی و تقویت معیشت مردم دولت گامی بلند برداشته است.

معاون وزیر افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک استان بوشهر تعاونی می‌توانند بسیار در حوزه اشتغال و کارآفرینی نقش آفرینی کنند و در کمک به تعاونی و احیا آن کمک‌های لازم انجام خواهیم داد

کد خبر 5431754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha