۵ اسفند ۱۴۰۰، ۵:۳۵

استاندار البرز:

خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند

خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند

البرز - استاندار البرز گفت: شهدا و خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و باید حق آنها را به جا آوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی شامگاه چهارشنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهید علی اصغر صدیقیان و جانباز و آزاده یوسف شیخی اظهار کرد: شهدا و خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و ما به منظور ادای احترام قدردانی از آنان ضمن اینکه خودمان با این دیدارها روحیه و انگیزه می‌گیریم، یادمان نرود خون پاک شهدای عزیز در راستای حفظ انقلاب و نظام ریخته شده است.

وی بیان کرد: آنچه که در کشور و نظام داریم به واسطه خون پاک شهدا و ایثارگری خانواده‌ها آنان است.

استاندار البرز تصریح کرد: در راستای قدردانی و قدرشناسی از خانواده شهدا و جانبازان یک برنامه‌ی منسجم و هماهنگ ریخته شد تا به طور مساوی بتوانیم در یک دوره زمانی از دهم بهمن ماه تا دهم اسفند ماه به دیدار خانواده شهدا بیاییم.

وی خاطرنشان کرد: این امر هم تأثیرگذار برای مدیران استان است و احترام جمعی به این خانواده‌ها و همچنین و انسجام بین مسئولین شهری و استانی ایجاد می‌شود و با همت، تلاش و وحدت می‌توانیم کارهای بزرگی را در استان انجام دهیم.

عبداللهی افزود: این دیدارها یک یادآوری برای خودمان است که این شهدا بودند که باعث شدند ما در این مسند و جایگاه بنشینیم و بایستی به مردم ولایتمدار، شهدا و خانواده آنان خدمت کنیم چراکه آنان صاحبان نظام و انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: امید است با این حرکت جمعی که در استان اتفاق افتاد و نزدیک ۴۵۰ خانواده شهید را به دیدارشان رفتیم و می‌رویم، توشه‌ای برای آخرت و تجربه‌ای برای حرکت‌های بعدی خواهد بود.

عبداللهی متذکر شد: براین اساس این امر امیدی است برای مدیران و مسئولان استانی تا بیشتر تلاش کنیم، ضمن اینکه گذشته خود را فراموش نکنیم.

روز چهارشنبه در یک برنامه منسجم و همزمان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز و مدیران شهری با ۴۵۰ خانواده شهید و ایثارگر البرزی دیدار دارند.

کد خبر 5432307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha