۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰

سرمربی تیم فوتبال بانوان کرمانشاه:

عملکرد ضعیف تیم فوتبال بانوان کرمانشاه حاصل عدم آمادگی تیم است

عملکرد ضعیف تیم فوتبال بانوان کرمانشاه حاصل عدم آمادگی تیم است

کرمانشاه- سرمربی تیم فوتبال بانوان کرمانشاه گفت: عملکرد ضعیف تیم فوتبال بانوان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک حاصل کم تجربگی و عدم آمادگی تیم بود.

بهناز ایوانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال بانوان در لیگ دسته یک از اوایل بهمن ماه با حضور هشت تیم آغاز شده و تیم فوتبال بانوان کرمانشاه روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند ماه برای انجام ششمین بازی خود به مصاف تیم تام اصفهان خواهد رفت.

وی افزود: تیم فوتبال بانوان کرمانشاه در پنج بازی قبل چهار باخت و یک پیروزی داشته است که برای ماندن در لیگ به کسب امتیاز از مسابقات پیش رو نیازمند هستیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استان کرمانشاه تصریح کرد: عملکرد ضعیف تیم به دلیل دیر بسته شدن تیم در ۲ هفته قبل از شروع بازی‌ها بود که باعث ناهماهنگی در روند بازی در مقابل تیم‌های حریف شد که در حال حاضر هرچه پیش‌تر می‌رویم شاهد انسجام و هماهنگی بیشتری بین اعضای تیم هستیم.

ایوانی با اشاره به یکی دیگر از عواملی که عملکرد ضعیف تیم فوتبال بانوان شده است، بیان کرد: در تیم فوتبال بانوان کرمانشاه به دلیل داشتن یک رده سنی نوجوان و پایین بودن سن و تجربه متحمل چهار باخت در رقابت‌های لیگ دست یک شدیم.

وی ادامه داد: به دلیل کم تجربگی بازیکنان، عدم حضور در رقابت‌های مختلف، وجود بازیکنان تیم ملی در تیم‌های مقابل و برزو مشکلاتی مانند گاز گرفتگی که در شب قبل یکی از رقابت برای اعضای تیم رخ داد باعث شد نتیجه و عملکرد خوبی طی بازی‌های گذشته نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: نتیجه بازی روز سه شنبه و بازی آخر رقابت‌ها برای تیم کرمانشاه بسیار سرنوشت‌ساز و مهم بوده و در صورت ماندن در لیگ دسته یک برای سال آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منسجم‌تر با برگزاری اردوهای آخر هفته برای بازیکنان تیم خواهیم داشت همچنین در تلاش هستیم برای سال آینده بازیکنان با تجربه‌تری را در ترکیب تیم داشته داشته باشیم.

ایوانی با اشاره به اینکه رسیدگی‌های ورزش و جوانان استان کرمانشاه باعث دلگرمی بازیکنان شده است، تاکید کرد: بازیکنان در زمین تمام تلاش خود را می‌کنند که بازی خوبی را به نمایش بگذارند اما با این حال در بعضی مسائل مربوط به تیم و بازیکنان از جانب سایر مسئولین برای تهیه امکانات لازم مورد بی مهری قرار گرفتیم.

کد خبر 5433627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کرمانشاهی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      1 0
      سالهاست که فوتبال کرمانشاه بدلیل سومدیریت ورزش استان کاملا نابود شده و هیچ جایگاهی در سطح و منطقه و کشور متاسفانه ندارد