۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل خبرداد؛

ارائه خدمات درمانی ومشاوره‌ای رایگان به مددجویان کرمانشاهی

ارائه خدمات درمانی ومشاوره‌ای رایگان به مددجویان کرمانشاهی

کرمانشاه- مسئول قرارگاه جهادی الکفیل با اشاره به برپایی اردوی جهادی به مدت چهار روز در استان کرمانشاه از ارائه خدمات درمانی ومشاوره‌ای رایگان به مددجویان کرمانشاهی کمیته امداد خبر داد.

حجت الاسلام سید امیر عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه همزمان با ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) خدمات پزشکی و درمانی قرارگاه جهادی الکفیل از ساعت هشت صبح لغایت هشت شب به صورت تمام وقت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ارائه شده و در صورت استقبال زمان و ساعت قابل تمدید است.

وی افزود: خدمات دندانپزشکی از قبیل جراحی، کشیدن، ترمیم، پُر کردن، عصب کشی دندان ارائه شده و در صورت نیاز مددجو به ارتودنسی به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل تصریح کرد: فوق تخصص چشم پزشک و اهدای فریم رایگان عینک، پزشک عمومی و اعطای داروهای مورد نیاز شخص بیمار از دیگر خدمات گروه جهادی الکفیل در این دوره است.

وی گفت: پزشکان متخصص عفونی و گوارش، فوق تخصص زنان و زایمان، فوق تخصص اطفال، جراح، داخلی، پزشک قلب در گروه حضور داشته و مددجویان می‌توانند به این پزشکان مراجعه کنند.

عبدالملکی بیان کرد: خدمات روانپزشکی و مشاوره برای مددجویان ارائه شده و پزشکان طب اسلامی و ایرانی برای انجام فست، حجامت، بادکش، ماساژ و مشاوره به همراه اعطای داروهای مورد نیاز در گروه داریم.

وی خاطر نشان کرد: برای مددجویان علاقه‌مند جلسات تغییر سبک الگوی زندگی داشته و بر اساس سبک اسلامی و ایرانی مزاج شناسی برای مددجویان انجام می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل گفت: برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به مددجویان قبل از ویزیت غربال شده و درجه دمای بدن و سطح اکسیژن آن‌ها اندازه گیری می‌شود.

وی ادامه داد: خدمات غربالگری دیگری از قبیل تعیین سطح فشار خون و قند خون برای ویزیت انجام شده و بسته‌های بهداشتی و فرهنگی هدیه داده می‌شود.

عبدالملکی عنوان کرد: گروه جهادی الکفیل اعزامی از تهران و متشکل از طلاب و نخبگان علمی بوده و در سراسر کشور خدماتی از جمله درمانی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی توزیع سالانه جهیزیه، توزیع ماهانه سبد کالا داشته که در این دوره اعضای هیئت علمی و پزشکان کرمانشاهی حضور دارند.

کد خبر 5437242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha