فیصل المقداد:

آمریکا تروریست‌ها را از سوریه به اوکراین می‌فرستد/ حمایت از مسکو

آمریکا تروریست‌ها را از سوریه به اوکراین می‌فرستد/ حمایت از مسکو

وزیر خارجه سوریه بار دیگر ضمن تأکید بر حمایت کشورش از روسیه در جنگ با اوکراین، گفت: آمریکایی ها تروریست ها را از شمال سوریه به اوکراین می فرستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه بار دیگر بر حمایت کشورش از روسیه در جنگ با اوکراین حمایت کرد. وی گفت: ما در جنگ اوکراین کنار روسیه ایستاده‌ایم.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه سوریه اظهار داشت: غرب دارای خوی توحش است و نمی‌تواند در قبال حوادث اوکراین و دیگر حوادث خویشتنداری از خود نشان دهد. همانطور که غربی‌ها پیشتر از تروریست‌ها در سوریه حمایت کردند، اکنون نیز از نازی‌ها در اوکراین حمایت می‌کنند.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: تروریست‌ها در شمال سوریه برای جنگ در اوکراین جذب می‌شوند. آمریکایی‌ها چنین کاری انجام می‌دهند. ما معتقدیم که علیرغم حمایت‌های گسترده آمریکا و غرب از اوکراین، روسیه در نهایت پیروز خواهد شد.

این مقام سوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حملات گاه و بی گاه رژیم صهیونیستی به کشورش، گفت: بدون شک پاسخ حملات رژیم صهیونیستی را خواهیم داد. وی ضمن تمجید از حزب الله لبنان نیز اظهار داشت: مقاومت لبنان در قلب مردم سوریه جای دارد.

وزیر خارجه سوریه در ادامه به روابط جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عربی نیز اشاره کرد و گفت: از آنجایی که ایران دشمن کشورهای عربی نیست، ما خواهان روابط حسنه میان تهران و این کشورها هستیم.

کد خبر 5441855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha