۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران:

خادمیاران رضوی در مازندران ۵۳۳ مسکن را نوسازی کردند

خادمیاران رضوی  در مازندران ۵۳۳ مسکن را نوسازی کردند

آمل-مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران، از ساخت، بازسازی ونوسازی حدود ۵۳۳ خانه برای نیازمندان استان به همت خادمیاران این دفتر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

محمداسماعیل امامزاده در حاشیه افتتاح یک خانه برای مددجوی کم توان مالی در روستای قجر محله شهرستان آمل درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خادمیاران رضوی با کمک خیران استان برای تحویل این تعداد خانه به نیازمندان بیش از شش میلیارد و۳۶۰ میلیون تومان هزینه کردند.

وی با اشاره به اینکه طرح مقاوم سازی و نوسازی خانه‌های نیازمندان در مناطق مختلف شهری و روستایی مازندران در سال ۱۴۰۱ با افزایش حدود ۲۰ درصدی ادامه خواهد داشت، افزود: در همین راستا کارگروه ویژه ای تشکیل شده تا به صورت خاص این طرح را مدیریت و پشتیبانی کند.

وی اضافه کرد: نوسازی وتجهیز حدود ۵۵ خانه دیگر در مرحله پایانی قرار دارد و بزودی تحویل افراد نیازمند استان خواهد شد.

توزیع ۱۰ هزار سبد معیشتی عیدانه

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران همچنین از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی عیدانه در قالب طرح "سفره مهربانی" بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: این تعداد بسته به تدریج در روزهای آینده کانون‌های محله‌ای میان مددجویان زیرپوشش این نهاد توزیع خواهد شد.

امامزاده، همچنین به همت والای مردم مازندران برای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی استان امسال درمجموع حدود ۶۹ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۶ میلیارد تومان توزیع کردند.

کد خبر 5442118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha