۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰

توسط معاون اجرایی رئیس جمهور؛

پیام رئیس جمهور به خانواده شهید آملی ابلاغ شد

 پیام رئیس جمهور به خانواده شهید آملی ابلاغ شد

آمل- معاون اجرایی رئیس جمهور، پیام ویژه سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور را به پدر و مادر شهید سردار محمدتیموریان از فرماندهان ارشد دوران جنگ تحمیلی تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی صبح جمعه در دیدار با خانواده شهید محمد تیموریان در شهرستان آمل گفت: خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ نظام و انقلاب هستند و حضور آنها و فرزندان شهیدشان باعث عزت و آبروی نظام وایران اسلامی شده‌اند.

وی افزود: صیانت از آرمان شهیدان رسالتی است که اگر به خوبی ایفا شود، انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خود با شتاب به پیش رفته و اثر بخش‌تر خواهد بود.

مرتضوی ادامه داد: پیگیری فرهنگ ایثار و شهادت باعث می‌شود تا قطار انقلاب و مدیریت کشور از ریل پیشرفت و تعالی خارج نشود.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: صیانت از آرمان شهیدان، رسالتی است که باید با قوت و جدیت پیگیری کرده و تلاش کنیم ارزش‌های شهیدان را به پدیده‌ای برای رشد و تعالی کشور تبدیل کنیم.

مرتضوی، با قدردانی ازایثارگری و خانواده معظم شهیدان، اظهار داشت: تکریم خانواده شهیدان و جانبازان وظیفه است که همه مسئولین باید همواره آن‌را در برنامه‌ها و دستور کار خود داشته باشند.

معاون اجرایی رئیس جمهور پس از این دیدار به همراه سیدعباس حسینی فرماندار ویژه آمل در گلزار شهدای آمل حضور یافت و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم با نثار شاخه‌های گل ادای احترام کرد.

سفر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در راستای هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مازندران انجام شد.

کد خبر 5444115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha