۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶

معاون سیاسی استاندار سمنان:

تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش آموزان استان سمنان تشکیل شود

تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش آموزان استان سمنان تشکیل شود

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: از آنجا که تعداد زیادی از دانش آموزان هنوز واکسینه نشده اند، تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش آموزان استان باید تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده ظهر سه شنبه در نشست کمیته واکسیناسیون ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری درباره قشر دانش‌آموز و آمار اندک واکسیناسیون بین این افراد در استان، تاکید کرد: آموزش و پرورش مکلف است تلاش نماید تا دانش آموزان هفت تا ۱۲ سال واکسن خود را تزریق کنند.

وی افزود: فرمانداران استان، تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش آموزان را تشکیل داده و با همکاری دستگاه‌های دیگر در جهت اقناع سازی مردم در مراکز پر تردد شهر مستقر شوند.

معاون استاندار سمنان گفت: لازم است تا از تمامی ظرفیت‌های موجود اعم از وجود علما و روحانیون بزرگوار، سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته اطلاع رسانی برای اقناع سازی عمومی استفاده شود.

ریواده با بیان اینکه مردم باید در نظر داشته باشند که تزریق واکسن و استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات، همچنان بهترین روش‌های مقابله با این بیماری منحوس است، گفت: از ظرفیت طرح شهید سلیمانی بمنظور همکاری مردم با دانشگاه‌های علوم پزشکی استفاده شود.

وی افزود: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید از تمام ظرفیت‌های اقامتی در سطح استان بمنظور ارائه خدمت به مسافرین گرامی همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به بیماری کرونا استفاده نموده و تلاش کنیم سفری ایمن برای مردم و زائرین عزیز فراهم شود.

سخنگوی ستاد کرونای استان سمنان ادامه داد: دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تلاش کنند تا تمامی آمار و اطلاعات سامانه‌های در اختیار را با سامانه سراسری رصد منطبق نموده تا اطلاعات افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند به صورت دقیق مشخص شود.

کد خبر 5447790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha