۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۳۲

رئیس پارک فاوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:

حمایت از فعالیت‌های استارتاپی در سطح کشور تقویت می‌شود

حمایت از فعالیت‌های استارتاپی در سطح کشور تقویت می‌شود

زنچان-رئیس پارک فاوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حمایت از فعالیت‌های استارتاپی در سطح کشور تقویت می‌شود و حمایت‌ها به سه شکل در اختیار قرار دادن فضا، اعتبار تحقیقاتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر صدیق دامغانی زاده ظهر سه شنبه در حاشیه امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی شعبه پارک اقتصاد دیجیتال در زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: تعداد پارک‌های علم و فناوری کشور ۴۹ پارک است.

وی اظهار کرد: از این تعداد پارک‌های نفت، کشاورزی، فاوا و نیرو پارک‌های سمت بازار و بقیه سمت عرضه هستند.

رئیس پارک فاوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه در سال نخست فعالیت‌ها در یک محور متمرکز و سپس به سمت خوشه تولید محتوا و خدمات ابری هم حرکت می‌کند که با راه‌اندازی هر محور، آزمایشگاه مد نظر هم ایجاد می‌شود، گفت: مدیران بدهکار مردم هستند و شکل دادن به حمایت از شرکت‌های جوان از اهداف معاهده منعقد شده بین فاوا و استانداری زنجان در یکسال نخست است.

دامغانی زاده تاکید کرد: حمایت از فعالیت‌های استارتاپی در سطح کشور تقویت می‌شود و حمایت‌ها به سه شکل در اختیار قرار دادن فضا، اعتبار تحقیقاتی به شرط پای کار بودن و تامین بازار انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه گلخانه‌های مقیاس کوچک در پنج استان اجرایی خواهد شد، افزود: اگر این محور در زنجان هم عملیاتی شود اعتبار مد نظر ۳ تا ۵ میلیارد تومان هم به این استان تخصیص خواهد یافت.

کد خبر 5447821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha