۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳

معاون راهداری اردبیل:

۵۵ شرکت حمل و نقل عمومی در اردبیل فعال است

۵۵ شرکت حمل و نقل عمومی در اردبیل فعال است

اردبیل- معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۵۵ شرکت حمل و نقل عمومی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین زاده ظهر جمعه در بازدید از پایانه مسافری اردبیل اظهار کرد: ۲۳ هزار نفر مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در ایام نوروز در اردبیل جابجا شده اند.

وی خاطرنشان کرد: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۳ فروردین ۱۴۰۱ توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۵۵ شرکت حمل و نقل عمومی گفت: این ۲۳ هزار نفر مسافر در قالب حدود چهار هزار و ۵۰۰ سفر جابجا شده اند.

شیرین زاده با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافری در حال خدمات رسانی به مردم هستند، افزود: در ایام نوروز قیمت ناوگان عمومی مسافری افزایشی ندارد و چنانچه شرکت یا ناوگانی اقدام به اخذ کرایه اضافی نماید با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل ونقل عمومی مسافری را یادآور شد و بیان کرد: مجتمع‌های رفاهی و راهدارخانه‌ها تمامی تجهیزات، تأسیسات و امکانات کنار جاده‌ای آماده خدمات به شهروندان هستند.

کد خبر 5453426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha