۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۱۶

استاندار خوزستان

دولت قبل نسبت به حق‌آبه خوزستان بی توجهی کرد

دولت قبل نسبت به حق‌آبه خوزستان بی توجهی کرد

اهواز- استاندار خوزستان گفت: در دولت قبل نسبت به حق‌آبه خوزستان و چهارمحال و بختیاری بی توجهی شده است.

صادق خلیلیان بعد از ظهر امروز شنبه در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به وضعیت حق آبه خوزستان و چهار محال و بختیاری، اظهار کرد: در دولت اصلاحات آقای روحانی نسبت به حق آبه خوزستان و چهارمحال بی توجهی شد که اکنون جلو آن گرفته شده است.

وی افزود: بنده در جلسه هیئت دولت بر سهم و حق آبه استان خوزستان تاکید کردم و رئیس جمهور به ویژه در سفر به استان بر حق آبه خوزستان تاکید کرده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: تولید محصولات کشاورزی در سطح استان خوزستان با توجه به حجم زیاد کشت پاییزه در سطح مطلوبی قرار دارد.

خلیلیان درباره وضعیت مخازن سدهای خوزستان گفت: وضعیت آب مخازن سدهای حوزه کارون و دز (کارون بزرگ) که از سرشاخه‌های استان چهارمحال و بختیاری تأمین می‌شود نسبت به ابتدای فصل پاییز افزایش یافته و خوب است.

وی گفت: در حوضه رودخانه کرخه که سرشاخه‌های آن استان‌های لرستان، ایلام و کرمانشاه است به دلیل کاهش بارندگی در استان‌های مذکور وضعیت آب مناسب نیست و باید مدیریت کشت تابستانه انجام شود.

کد خبر 5454120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      0 0
      سلام آقای استاندار زمان جنگ به ایران تجاوز شده بود ولی الان شده خوزستان واز تمام کشور برای ازاد سازی خوزستان عزیزانشان رادادندولی الان شد استان خوزستان وحق ابه مال استان شهر های اصفهان با۲۳ هزار شهید خشک شوند