۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱

بخشدار ویژه خارگ:

ریشه‌کنی فقر مطلق در جزیره خارگ با جدیت دنبال می‌شود

ریشه‌کنی فقر مطلق در جزیره خارگ با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: ریشه‌کنی فقر مطلق در جزیره خارگ با جدیت دنبال می‌شود.

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تلاش برای مبارزه با فقر مطلق در اولویت کاری دولت در بخش ویژه خارگ قرار خواهد گرفت و همه نهادهای مردمی و دولتی ضمن هماهنگی باید در این راستا اقدام کنند.

وی افزود: با برنامه ریزی، طراحی و کار جهادی برای ریشه کن کردن فقر مطلق در جزیره خارگ اقدام خواهیم کرد و در این راستا از همه خیرین و گروه‌های جهادی درخواست داریم در کنار مجموعه دولتی جزیره برای مبارزه با فقر مطلق همکاری کنند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در موضوع ریشه کنی فقر، خودکفایی خانواده‌ها بسیار مهم است و باید در راستای توانمندسازی با حفظ کرامت محرومان برنامه ریزی کنیم و قابل پذیرش نیست که شخصی از شدت فقر شب را گرسنه سر بر بالین بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: مهارت آموزی، ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های آسیب پذیر در این جزیره از مهمترین برنامه‌های این قرارگاه فقرزدایی است.

کد خبر 5458231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی US ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      0 0
      صدقه ندار ند. بجای کاسه گدا یی بدست گرفتن، از اختیار ویژه تان استفاده نمایید و به شرکت نفت وشرکت پترو شیمی دستور دهید درصدی از فروش صادرات نفت و محصولات شیمیایی از خارک را بابت عوارَض که حق مسلم اهالی خارگ است که از اغاذ تاسیس پایانه صادرات نفت و پتروشیمی، ادامه مطلب در زیر
    • ایرانی US ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      0 0
      بقیه مطلب بالا . تا برای رفاه ساکنین خارگ و فقرزدایی مطلق از مستمندان که باید مایه شرم دولتها وقانون گزاران باشد هزینه شود. این حق مسلم اهالی خارک است، اگر از دستورات شما خودداری کردند از صادرات نفت و تولیدات پتروشیمی تا پرداخت عوارض جلوگیری نمایید.
    • ایرانی US ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      آقای بخشدار ویژه، اهالی خارگ نیاز به صدقه ندار ند. بجای کاسه گدا یی بدست گرفتن از اختیار ویژه تان استفاده نمایید و به شرکت نفت وشرکت پترو شیمی دستور دهید درصدی حد اقل ۲٪ از فروش صادرات نفت و محصولات شیمیایی از خارک را بابت عوارَض که حق مسلم اهالی خارگ است که از اغاذ تاسیس پایانه صادرات نفت و
    • ایرانی US ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      آقای بخشدار ویژه، اهالی خارگ نیاز به صدقه ندار ند. بجای کاسه گدا یی بدست گرفتن، از اختیار ویژه تان استفاده نمایید و به شرکت نفت وشرکت پترو شیمی دستور دهید درصدی از فروش صادرات نفت و محصولات شیمیایی از خارک را بابت عوارَض که حق مسلم اهالی خارگ است ، که از اغاذ تاسیس پایانه صادرات نفت و پتروشیمی
    • ایرانی US ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      تا ‌کنون از پرداخت عوارض به اها لی دریغ شده را بطورماهیانه به بخشدار ی خارگ پر اخت نماییند‌ تا برای رفاه ساکنین خارگ و فقرزدایی مطلق از مستمندان که باید مایه شرم دولتها وقانون گزاران باشد هزینه شود. این حق مسلم اهالی خارک است، اگر از دستورات شما خودداری کردند از صادرات نفت و تولیدات پتروشیمی
    • ایرانی US ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      اگر از دستورات شما خودداری کردند با اختیارات ویژه‌ از صادرات نفت و تولیدات پتروشیمی تا پرداخت عوارض جلوگیری نمایید. اگر اقدام ننمایید ،شرکت نفت تا ابد ب روش آپارتایدی ادامه میدهد. اطمینان داشته باشید همه سکنین استان شما را یاری میدهند.