۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷

سرپرست آموزش و پرورش اردبیل خبر داد؛

تعیین تکلیف سرویس مدارس اردبیل تا چند روز آینده

تعیین تکلیف سرویس مدارس اردبیل تا چند روز آینده

اردبیل - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: چند روز آینده با تعیین تکلیف سرویس مدارس شاهد کاهش بار ترافیکی در محوطه مدارس اردبیل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: بالغ بر ۱۷۰ اکیپ نظارتی برای رصد فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی در مدارس استان اردبیل فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید و نظارت‌ها دغدغه والدین بیشتر در زمینه سرویس مدارس است، تصریح کرد: تا چند روز آینده با تعیین تکلیف سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان از بار ترافیکی محوطه مدارس کاسته شده و والدین رفت و آمد روان‌تری را شاهد خواهند بود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: شیوع کرونا نه تنها در افت تحصیلی دانش‌آموزان تأثیر گذاشت بلکه روند ارائه سرویس مدارس را نیز تحت تأثیر قرار داد.

صفری افزود: برای برقراری سرویس مدارس استان، در حال رایزنی با سازمان تاکسیرانی هستیم تا هر چه سریع‌تر سرویس‌ها در اختیار دانش‌آموزان و مدارس قرار گیرد.

وی همچنین از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده توسط کارگروه حمل و نقل قدردانی کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استان آماده هرگونه همکاری برای ساماندهی و رضایت مردم در زمینه حمل و نقل دانش‌آموزی است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: ۲۲۰ هزار دانش‌آموز استان اردبیل از ۱۴ فروردین ماه امسال در ۳ هزار مدرسه فعالیت آموزشی و پرورشی را به صورت حضوری آغاز کردند.

کد خبر 5460837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha