۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۲۲

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

طرحهای تامین اعتبار شده استان تهران تا آخرسال به بهره برداری برسد

طرحهای تامین اعتبار شده استان تهران تا آخرسال به بهره برداری برسد

دماوند- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: طرح های تامین اعتبار شده استان تهران تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاالدین ازوجی عصر شنبه در نشست شورای اداری دماوند گفت: چنانچه بنیه اصلی تولید کشور بر دانش استوار شود، وابستگی سایر کشورها به تولیدات ما بیشتر می‌شود.

ازوجی افزود: شرکت‌های دانش بنیان باید در دل تولید قرار بگیرند تا اقتصاد شکوفا و اشتغال بیشتر صورت بگیرد.

وی با اشاره به اعتبارات پیش بینی سال ۱۴۰۰ که برای ۹۱ پروژه در حوزه‌های مختلف مصوب شد، یادآور شد: ۶۷ درصد اعتبارات این پروژه‌ها تخصیص داده شد که باید تا پایان سال به انجام برسد که مردم، خدمت صورت گرفته را ببینند و از مزایای آن بهره ببرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید کرد: دستگاه‌ها باید برنامه کوتاه مدت داشته باشد که در پایان سال ۱۴۰۱ محقق شود و استاندار محترم نیز معتقدند که اختیارات لازم به شهرستان‌ها داده شود تا افزایش کارایی و خدمت رسانی مطلوب اتفاق بیافتد.

ازوجی پروژه‌ای کلان تأمین اعتبار شده سال ۱۴۰۰ شهرستان دماوند را شامل تأسیسات فاضلاب، بهسازی راه‌های روستایی، آبخیزداری، خدمات عشایری، طرح‌های هادی روستایی، تأمین آب آشامیدنی، نوسازی مدارس روستایی و تأسیس خانه‌های بهداشت بیان کرد و افزود: اعتبارات تخصیص یافته سال ۱۴۰۰ برای دماوند، چشمگیر بوده و در سال جاری نیز تعداد پروژه‌ها بیشتر خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار داشت: جمعیت شهرستان دماوند، دارای رشد مثبت ۴ و نیم درصدی است که زیر ساخت‌های فعلی پاسخگوی آینده نخواهد بود و مسئولان از هم اکنون برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

کد خبر 5463163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha