۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۵۰

شهردار مهاباد:

آتش سوزی در انبارهای ضایعات مهاباد/آتش مهار شد

آتش سوزی در انبارهای ضایعات مهاباد/آتش مهار شد

ارومیه – شهردار مهاباد گفت: آتش سوزی گسترده در انبار جمع آوری ضایعات این شهرستان با مشارکت ۲۵ از ماموران آتش نشانی مهار شد.

بابک رستم پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات آتش سوزی در انبارهای ضایعات مهاباد اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه انبارهای ضایعات این شهرستان دچار آتش سوزی سد، شعله‌هایی که از یک انبار ضایعات جرقه خورد و به پنج انبار دیگر سرایت کرد.

وی ادامه داد: آتش ابتدا بر اثر جوشکاری در یک انبار آغاز شد و به سبب وزش باد به انبارهای دیگر گسترش یافت و تمام ضایعاتی که در این انبارها قرار داشت، در آتش سوخت.

شهردار مهاباد گفت: در پی اطلاع از آتش سوزی در این محل با تمام امکانات و نیروهای آتش نشانی برای کنترل آتش به میدان آمدیم و پس از حدود دو ساعت با کمک مردم آتش مهار شد.

رستم پور افزود: علت اصلی این حادثه مشخص نیست اما در پیش بینی‌های اولیه علت این حادثه جوشکاری در محل اعلام شده که البته این امر نیاز به بررسی بیشتر و دقیق دارد.

وی ادامه داد: هفت گروه از ارگان‌های مختلف برای مهار آتش حضور داشتند و در سریع‌ترین زمان ممکن توانستند مقدمات کار را انجام دهند و آتش را به صورت کامل مهار کنند.

رستم پور با بیان اینکه میزان ضایعات سوخت شده و ارزش ریالی آن مشخص نیست، گفت: این انبار از چند انبار جمع آوری ضایعات تشکیل و متعلق به پنج نفر از شهروندان است که باید برای اعلام خسارت گزارش خود را اعلام کنند.

کد خبر 5466645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha