۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸

با معرفی برگزیدگان؛

خبرنگاران مهر برگزیده جشنواره ابوذر شدند

خبرنگاران مهر برگزیده جشنواره ابوذر شدند

کرمانشاه- آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه با معرفی آثار برگزیده در کرمانشاه و کسب رتبه‌های برگزیده‌ توسط خبرنگاران مهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ظهر یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه در سالن شهید قهاری برگزار شد.

سردار ریحانی در این مراسم اظهار کرد: هر عملی بر اساس اعتقادات دینی و فرهنگی ما در مواجهه با فتنه‌های دشمن جهاد است که در روایات نیز پاداش خاصی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امروز جهاد در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، مذهبی و… تعیین شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یکی از دلایل ماندگاری یک جریان انقلابی را قدرت اغناسازی و تبیین دانست و ادامه داد: امام خمینی (ره) نهضت ایران اسلامی را با روشنگری و تبیین و پرهیز از جنگ مسلحانه به پیروزی رساند.

ریحانی اضافه کرد: انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه بر اساس بسترهای صبر و مقاومت به ثمر نشست، با جهاد تبیین شکل گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین، خاطر نشان کرد: هر چند وقت یکبار دشمنان نظام جمهوری اسلامی یک فتنه بزرگ را در کشور طراحی و اجرا می‌کنند که تاکنون تنها با تبیین و روشنگری از این فتنه‌ها عبور کرده‌ایم.

ریحانی با بیان اینکه بسیاری در فتنه‌های دشمنان لکنت زبان می‌گیرند، تصریح کرد: مبارزه بدون روشنگری محل ارتجاع است، بنابراین باید تبیین و روشنگری اساس اقدامات باشد و بسترهای روشنگری در مقابل تهاجم دشمنان فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه با جهاد تبیین نهضت و فرهنگ عاشورا به نسل ما رسید، گفت: رسانه، قول و قلم است، لذا رسانه‌ها در عصر کنونی و جنگ نرم دشمن وظیفه خطیری بر عهده دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: دشمن با قطع و جدا کردن زنجیره حق و نیز وارونه نشان دادن واقعیت‌ها قصد غفلت و به انحراف کشاندن و درگیر ساختن فکر ما را دارد، لذا باید اقدامات متناسبی در بحث جهاد تبیین در همه زمینه و در هر مقطع زمانی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه فضای رسانه‌ای استان کرمانشاه باید متفق القول عمل کند، بیان کرد: رسانه‌ها باید آسیب‌ها و نقاط تاریک را شناسایی کنند تا بتوانند به حل موضوعات جامعه کمک کنند.

گفتنی است، در پنجمین جشنواره رسانه‌ای هنری ابوذر استان کرمانشاه، آرزو کرمی و نسرین توحیدی‌زاده از خبرنگاران خبرگزاری مهر در بخش گزارش و عکس شایسته تقدیر شناخته شدند.

کد خبر 5469196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha