۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰

توسط فرهنگسرای رسانه؛

کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» رونمایی می‌شود

کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب«حفاظت و امنیت دیپلماتیک» نوشته اشکان پیرزاده و نوید کمالی سه‌شنبه ۶ اردیبهشت در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» نوشته اشکان پیرزاده و نوید کمالی که توسط مؤسسه فرهنگی مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران منتشر شده، روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

این‌کتاب اثری علمی و پژوهشی است که فصل جدیدی از تولید گفتمان در عرصه حفاظت از مأموریت‌ها و سرمایه‌های دیپلماتیک کشور را آغاز می‌کند تا از این طریق امکان مقابله و مواجهه با تهدیدات روزافزون علیه مأموریت‌های خارجی کشورمان خصوصاً ربایش، جاسوسی و خرابکاری ممکن شود.

مؤلفان این اثر، در قالب ۱۵ فصل به بررسی ابعاد مختلف حفاظت دیپلماتیک و تجربیات دیگر کشورها در حوزه تأمین امنیت و حفاظت از مأموریت‌های دیپلماتیک پرداخته و در پایان رهیافت‌هایی راهبردی و کاربردی را جهت ارتقا سطح حفاظت از مأموریت‌های دیپلماتیک کشورمان ارائه داده‌اند.

مراسم رونمایی کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» با حضور نویسندگان این‌کتاب سه‌شنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ توسط فرهنگسرای رسانه در سالن یونس شکرخواه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 5470992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha