۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲

در نشست مشاور وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی مطرح شد؛

آموزش‌وپرورش به همکاری حوزه علمیه نیاز دارد

آموزش‌وپرورش به همکاری حوزه علمیه نیاز دارد

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: «فلسفه تعلیم و تربیت»، «برنامه ریزی درسی» و «مشاوره» از جمله رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری مهر در نشست مشترک مدیر حوزه علمیه خراسان و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی که از سوی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، در مشهد برگزار شد، راه‌های تقویت همکاری حوزه علمیه خراسان و آموزش و پرورش بررسی شد.

حجت‌الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در این نشست مشترک، بر توسعه رشته‌های مرتبط با تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: آموزش‌وپرورش به همکاری حوزه علمیه نیاز دارد و این امر در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

وی بر ضرورت ایجاد و تقویت رشته‌های آموزشی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در حوزه‌های علمیه تاکید کرد و گفت: رشته‌هایی مانند «روانشناسی اسلامی»، «علوم تربیتی»، «مدیریت آموزشی»، «فلسفه تعلیم و تربیت»، «برنامه ریزی درسی» و «مشاوره» از جمله رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش است که حوزه علمیه خراسان می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

حجت الاسلام نیکزاد بیان کرد: توسعه مدارس وابسته و غیردولتی زیر نظر حوزه علمیه خراسان اقدام ارزشمند دیگری است که می‌توانیم در راستای سیاست‌های انقلابی و جهادی وزارت آموزش و پرورش در تمام استان‌ها پیاده سازی کرد.

عضو شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش با اشاره به در پیش رو بودن هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم و با توجه به اهمیت نقش و جایگاه معلم، می‌توانیم از معلمان تمام استان‌های کشور تقدیر به‌عمل آورد.

کد خبر 5473874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha