۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳

معاون عمرانی استاندار سمنان:

۱۷۰ میلیارد تومان برای ۲ طرح درمانی در سمنان هزینه شد

۱۷۰ میلیارد تومان برای ۲ طرح درمانی در سمنان هزینه شد

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تاکنون برای تکمیل دو طرح شامل بیمارستان سوانح سوختگی و مرکز تخصصی درمان سرطان سمنان ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی ظهر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان سوانح سوختگی و مرکز تخصصی درمان سرطان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: این بیمارستان در فضایی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع بنا شده است.

وی افزود: بیمارستان سوانح سوختگی و مرکز تخصصی درمان سرطان دانشگاه علوم پزشکی سمنان شامل دو بخش تخصصی است که در نوع خود ویژه بوده و در بخش سرطان دو بخش تشخیص و درمان تخصصی در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه میزان اعتبار برآورد شده برای این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۳۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه نیاز است، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود این طرح تا قبل از پایان سال به بهره برداری برسد.

حمیدی درباره پروژه فاز توسعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان نیز گفت: این پروژه به مساحت ۹ هزار متر مربع در حال احداث است همچنین این طرح در مرحله اسکلت کاری قرار دارد که پیمانکار آن در حال انجام عملیات بوده و طی سه ماه آینده عملیات اسکلت کاری این پروژه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: با راه اندازی این فاز از توسعه بیمارستان، ۷۰ تخت به تخت‌های بیمارستان امیرالمومنین (ع) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان اضافه می‌شود.

کد خبر 5476795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha