۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۰۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان مطرح کرد؛

ثبت حدود ۱۰۰۰ هیئت مذهبی گیلان در سامانه طوبی

ثبت حدود ۱۰۰۰ هیئت مذهبی گیلان در سامانه طوبی

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به ثبت حدود ۱۰۰۰ هیئت مذهبی این استان در سامانه طوبی، گفت: مسئولان برای اعتلای استان گیلان از نظر هیئت های مذهبی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر چهارشنبه در نشست هیئت‌های مذهبی با استاندار با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی از پشتوانه‌های نظام محسوب می‌شوند، گفت: تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی باید به سمت تعالی و پیشرفت حرکت کنند.

وی در ادامه به ارجحیت مسائل اجتماعی به زندگی شخصی از سوی تشکل‌های دینی و مذهبی در برخی زمان‌ها اشاره کرد و افزود: طی دو سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا بارهای شاهد حضور هیئت‌های مذهبی برای کمک به بخش بهداشت و درمان بوده‌ایم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، گفت: استفاده از نظرات هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی از سوی مسئولان اجرایی می‌تواند آثار مثبت و درخشانی به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه وجود این تبادل نظر زمینه اعتلای جایگاه استان گیلان را فراهم می‌کند، ادامه داد: تشکل‌های دینی با گفتمان سازی و انتقاد دلسوزانه برای اعتلای استان گیلان و کشور در راستای برطرف کردن موانع گام برمی دارند.

حجت الاسلام مهدوی در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ تشکل دینی از استان گیلان در سامانه طوبی ثبت شده است، تصریح کرد: بیان انتقادات و مطالبات نباید زمینه یاس و ناامیدی در جامعه را ایجاد کند

وی در ادامه به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: با توجه به بهبود ویروس کرونا و با توجه به اهمیت موضوع فلسطین تشکل‌ها دینی باید به صورت جدی ورود کنند.

کد خبر 5477166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha