۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۲

مشاور وزیر راه و شهرسازی:

دشمن ایجاد شبهه در باورها را طراحی کرده است

دشمن ایجاد شبهه در باورها را طراحی کرده است

اردبیل-مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با ایجاد شبهه باورها و اعتقادات ملت ایران را مخدوش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مردانیان شامگاه پنجشنبه در گردهمایی ایثارگران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل اظهار کرد: استعمارگران از ۲۰۰ سال پیش با ورود به این کشور سعی در غارت منابع این سرزمین داشتند تا بتوانند اهداف پلید خود را در سایه جهل و نادانی عده‌ای عوام به کرسی بنشانند.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست شوم استعمارگران از غارت نفت و معادن این کشور کوتاه شد و بزرگان این کشور همچون سردار شهید سلیمانی اجازه ندادند تا دشمنان قسم خورده انقلاب با هر بهانه‌ای این کشور را مورد تاخت و تاز اندیشه‌های پلید خود قرار دهند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران عظمت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را به عنوان شخصیت بی نظیر تاریخ معاصر ایران یاد کرد و گفت: نبوغی که این سردار توانمند اسلام در ولایت‌پذیری، تقوا و رشادت در میادین نبرد داشته در تاریخ این کشور بی بدیل است.

مردانیان افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی از همان دوران نوجوانی و جوانی سعی کرد تا روحیه پرهیزگاری و ولایتمداری را در وجود خود پرورش داده و زمینه حرکت‌های تحولی را فراهم کند.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای امروز سعی می‌کند تا با ایجاد شبهه در باورها و اعتقادات مردم حرکت شوم خود را به نوعی تقویت کند در حالی که هوشیاری ملت می‌تواند همه این تهدیدات را خنثی کند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران تصریح کرد: همه ما باید در حوزه مسئولیت خود در کنار انجام وظیفه خطیر خدمت به مردم همواره پاسدار خون شهدا و ایثارگران و حامی خانواده‌های آنها باشیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کند تا در حوزه‌های مختلف با تأمین زمین، ساخت مسکن و نامگذاری ساختمان‌های اداری به نام شهدا به ماندگاری حرکت جامعه ایثارگران کمک کند.

کد خبر 5477882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha