۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۵۴

امام جمعه میامی:

اتمام طرح‌های نیمه تمام میامی در اولویت کار مسئولان باشد

اتمام طرح‌های نیمه تمام میامی در اولویت کار مسئولان باشد

میامی- امام جمعه میامی با انتقاد چندین باره از عدم توجه مسئولان به توسعه این شهرستان، گفت: اتمام طرح‌های نیمه تمام در اولویت کار مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور صبح سه شنبه در خطبه نماز عید سعید فطر به میزبانی مسجد جامع میامی با انتقاد چندین و چند باره از عدم توجه مسئولان به توسعه شهرستان میامی بیان داشت: تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام در میامی اولویت مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه توسعه میامی در دستور کار دولتمردان قرار گیرد، افزود: توسعه شهرستان در بخش‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد اما اولویت ما همان طرح‌های نیمه تمام است که بعضاً مدت‌ها و سال‌ها از اجرای آنها می‌گذرد اما مردم خیری از آن ندیده‌اند.

امام جمعه میامی همچنین با بیان اینکه باید به جوانان میدان داد، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در عرصه‌های مختلف به خصوص شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در شهرستان میامی به آن توجه شود.

صفایی پور با بیان اینکه مسئولان باید برای توسعه میامی هم افزایی بهتری داشته باشند، گفت: توسعه در سایه هم افزایی، همراهی و دلسوزی مسئولان صورت خواهد گرفت.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه عید فطر عید وحدت و خودباوری است، افزود: یکی از مسائل مهم برای تداوم انقلاب اسلامی حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه اسلامی محسوب می‌شود که باید اصل اساسی و اصولی قلمداد گردد.

امام جمعه میامی همچنین با بیان اینکه هم افزایی باید در سایه پیروی از ولایت فقیه و همفکری در راستای مصالح جامعه صورت گیرد، ابراز کرد: خدمت‌رسانی به مردم تنها پرداخت پول و بحث اعتبارات و ارقام و اعداد نیست بلکه هر اقدام نیک، برای مردم خدمت شناخته می‌شود.

کد خبر 5481511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha