۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲

عضو شورای شهر لامرد مطرح کرد؛

عزم جدی در سامان دهی بارگاه مطهر شهدای گمنام لامرد

عزم جدی در سامان دهی بارگاه مطهر شهدای گمنام لامرد

لامرد – عضو شورای شهر لامرد گفت: عزمی جدی تر برای سامان دهی بارگاه مطهر شهدای گمنام شهر لامرد با تلاش اعضاء وجود دارد.

مصطفی عباسی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان لامرد در خصوص رسیدگی و توسعه بارگاه شهدای گمنام لامرد برگزار شد که طی آن مصوب شد عبدالله حیدری پور رئیس شورای شهر لامرد بعنوان مدیر مالی بارگاه مطهر شهدای گمنام باشد و افتتاح حسابی با همین عنوان انجام شود.

وی با بیان این مطلب که پیمودن مسیر توسعه و پیشرفت بارگاه شهدای گمنام با عزمی جدی تر ادامه خواهد یافت افزود: تسطیح پارکینگ در بارگاه مطهر شهدای گمنام نیز در دستورکار قرار گرفت.

عباسی افزود: در ادامه این جلسه، من بعنوان روابط عمومی و مسئول رسانه بارگاه مطهر شهدای گمنام، سرهنگ جعفری فرمانده سپاه شهرستان بعنوان دبیر هیئت امنا و سرهنگ رحمانی فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج نیز بعنوان دبیرخانه، توسط اعضا انتخاب شدند.

وی ضمن بیان این مطلب که هیچ یک از اعضا حقوقی دریافت نمی‌کنند و همگی بر حسب دغدغه و علاقه این مسؤلیت را پذیرفته اند تصریح کرد: خادمین شهدا جهت خدمت به زوار نیز ساماندهی می‌شوند. همچنین، شهردار لامرد نیز کارگروهی را با حضور مهندسین علاقه مند بومی جهت تهیه طرح جامع تشکیل خواهند داد.

وی گفت: متولی برنامه‌های فرهنگی بارگاه مطهر شهدای گمنام حجت الاسلام مهرآوران می‌باشد که مجموعه‌های فرهنگی شهر که قرار است در این مکان برنامه اجرا کنند زیر مجموعه ایشان خواهند بود و تمامی برنامه‌ها در این مکان مقدس همانند گذشته با اجازه و محوریت ایشان انجام خواهد شد.

کد خبر 5482536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha