۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۱۴

افشین پیروانی:

همه علیه قهرمانی ما بسیج شدند/پنج زمین را برای بازی معرفی کردیم

همه علیه قهرمانی ما بسیج شدند/پنج زمین را برای بازی معرفی کردیم

اصفهان- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بعد از پنج سال قهرمانی همه بر علیه تیم آنها بسیج شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران بعد از تساوی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: در صحنه گل کمک داور دوم اشتباه کرد، روی یک حمله هم مهاجم ما از وسط زمین حرکت کرد و در آفساید نبود اما داور آفساید گرفت.

وی افزود: داور عجله داشت سوت بازی را زودتر بزند، در دربی هم همین وضعیت بود، نمی‌دانم، عجله داوران بلای جان ما شده اما در مجموع فکر می‌کنم تیم ما خوب بازی کرد و مستحق برد هم بودیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: باید یک خسته نباشید به آقای افشاریان گفت که برای انتخاب داور اینقدر دقت می‌کند که داور خوبی برای بازی ما بگذارد و ما هم باید از آن تشکر کنیم.

وی در خصوص احتمال انتخاب تبریز به عنوان میزبان مصاف پرسپولیس سپاهان تصریح کرد: ما اول روی رأیی که داده شد معترض هستیم، زیرا ما مقصر نبودیم و چرا باید بازی در یک شهر بی‌طرف باشد، بعد ما هر شهری را اعلام می‌کنیم شورای تأمین موافقت نمی‌کنند، سازمان لیگ بیاید توضیح بدهد، بر علیه ما مصاحبه می‌کنند؟ هر کجا پیشنهاد دادیم موافقت نکردند.

پیروانی ابراز داشت: ما سیرجان را پیشنهاد دادیم، نشد، مشهد را گفتیم که موافقت نشد، ما رایزنی می‌کنیم اما یک دفعه می‌گویند چرا زودتر به ما اعلام نمی‌کنید، تبریز آخرین اعلام ما بود که گفتند موافقت نمی‌شود، یک زمین تیم رقیب اعلام کند ما بازی می‌کنیم، ما به دلیل اینکه با هوادار هستیم سپاهان یک زمین را پیشنهاد بدهد که ما برویم.

وی با بیان اینکه با پیشنهاد انزلی، سیرجان و اراک موافقت نشده است، اضافه کرد: رأیی که دادند گفته شده بازی در یک زمین بی‌طرف باشد نگفتند که بازی بدون تماشاگر باشد، چرا می‌ترسند بازی بدون هوادار باشد، سازمان لیگ هم دنبال این است بازی بدون هوادار باشد به دلیل اینکه بازی رفت بدون هوادار بوده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: سازمان لیگ یک زمین را پیشنهاد بدهد، به ما گفتند بیایید ثامن بازی کنید در حالی که عیسی آل کثیر آنجا رباط داده است، اینکه نمی‌خواهند اعلام کنند به چه دلیل است، ما پرسپولیس هستیم، پنج سال است که قهرمان هستیم و امسال همه بسیج شدند ما قهرمان نشویم.

وی ادامه داد: می‌بینید یک تیم سخنگو استخدام کرده است، من هم از آقای درویش می‌خواهم چند نفر را استخدام کنند که فقط جواب بدهند، یک تیم فقط نشستند که اظهار نظر کنند، این قشنگ نیست، هر جا برویم هوادار ما از رقیب بیشتر است چرا باید بدون هوادار بازی کنیم، هوادار لذت فوتبال است.

پیروانی تاکید کرد: ما خواهش می‌کنیم دپارتمان داوری نظارت را بیشتر کند، سه امتیاز ما را گرفتید، ما امتیاز به کسی نمی‌دهیم، سال گذشته زورشان به ما نرسید امسال هم هنوز امید داریم.

کد خبر 5485996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید ابراهیم موسوی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      0 0
      سلام خوب آقای پیروانی چپرا نمیگن حداقل 3سال از این 5 قهرمانی رو با حمایت همه جانبه وزیر پیشین ورزش به دست آوردن فضای ذهنی پرسپولیس یه جوریه که انگار این لطف مدام تبدیل به وظیفه شده