۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۲

سرپرست معاون سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری:

کمبود کالای اساسی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

کمبود کالای اساسی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

شهرکرد- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کالاهای اساسی برای عرضه در سطح استان به فراوانی تامین شده است، گفت: در این زمینه کمبودی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حسین میرزایی جمعه شب در نشست شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری که با حضور معاونان عمرانی و امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رسانه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های مرتبط به مردم اطمینان خاطر می‌دهند که کالاهای اساسی در فروشگاه‌ها به موقع تأمین می‌شود و کمبود در این زمینه وجود نخواهد داشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: کسانی که به هر دلیل یارانه آنها قطع شده است با مراجعه به فرمانداری‌ها نسبت به ثبت‌نام اولیه با ارائه شماره کد ملی و تلفن در این خصوص اقدام کنند.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، یارانه به صورت واقعی به دست مردم می‌رسد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری از دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست کرد با گونه احتکار کالاهای اساسی به شکل قانونی برخورد کنند و آن را به اطلاع مردم برسانند.

وی نظارت گسترده بر بازار را خواستار شد و تصریح کرد: بازرسان به صورت جدی بر قیمت‌ها نظارت کامل داشته باشند.

کد خبر 5489251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha